luni, 19 mai 2014

10 minutes plays

Ce poti sa faci in 10 minute?
Poti sa dansezi, poti sa citesti, poti sa bei un ceai, poti sa te indragostesti....sau poti sa te uiti la un trailer al unui spectacol de teatru.

Vineri seara la Godot Cafe Teatru am vazut spectacolul trailer al Trilogiei Americane cu piesele de 10 minute "Ce poti sa faci in 10 minute?"
Trilogia Americana va fi o suita de trei colaje de piese americane de 10 minute, grupata in functie de tematica. Aparent piesele nu au nicio legatura intre ele. Dar legatura exista, credeti-ma.

Trilogia Americana Partea I: Orice pentru tine se va joaca miercuri, 21 mai, ora 21, tot la Godot Cafe Teatru. Partea a II-a: Abracadabra! si Partea a III-a: Intuitia masculina sunt in stadiul de Proiecte in repetitii.


Ce poti sa faci in 10 minute?



Regia, colajul si traducerea: Doina Antohi

Distributia: Ana Bianca Popescu, Oana Puscatu, Alina Petrica, Silvana Negrutiu, Alex Calin, Idris Clate, Lucian Ionescu, Cezar Grumazescu. 

O productie Drama for the Masses

Dupa texte de: Cathy Celesia, Christopher Durang, Eric Lane, Marc O'Donnell, Nina Shengold, Seth Kramer, Theresa Rebeck, Wayne Rawley


In Auditia, noua piesa de 10 minute, alaturi de Ana Bianca Popescu si Oana Puscatu isi face aparitia si regizoarea Doina Antohi. Este piesa care mi-a placut cel mai mult dintre toate. Poate pentru ca mi-a amintit de auditia mea. (Demult, tare demult, am facut si eu parte dintr-o trupa de teatru. Pentru putina vreme. La auditie am fost pusa sa recit o poezie si apoi a trebuit sa aleg dintr-un dulap cravata potrivita la camasa pe care o purta regizorul.) Sau poate mi-a placut asa mult pentru ca tinerele actrite au dat tot ceea ce au avut ele mai bun, au trait momentul si m-au emotionat profund. 

In piesa Intalnire la indigo Alex Calin si Lucian Ionescu sunt doi frati siamezi lipiti in zona scrotului. Baietii isi dau intalnire cu doua surorii (Ana Bianca Popescu si Alina Petrica) cu aceeasi conditie medicala ca ei. Finalul este neasteptat, iar Silvana Negrutiu este senzationala in rolul ei de chelnerita. 



Noaptea zombilor ne prezinta povestea a doi tineri indragostiti: Alina Petrica si Alex Calin. Ea vrea mai mult. Parca si el, doar ca i se pare a fi mult prea devreme. Si in plus, tocmai a aflat ca ei nu-i plac filmele cu zombi pe care el le indrageste foarte mult. Acest lucru ar putea sa fie motiv de despartire. 
Dar ea nu vrea sa-l piarda astfel ca dezvolta imediat un plan impotriva atacului zombilor. 



Piesele amintite mai sus alaturi de Contractul, Statuia lui Bolivar, Stii pe cine urasc eu? sau Priveghiul alcatuiesc un frumos spectacol, vesel si colorat, menit sa delecteze publicul si sa-i ramana in minte mult timp dupa ce s-a tras cortina.  
Piesa de rezistenta este Variatiunea Tarantino. 
Idris Clate, Alex Calin si Lucian Ionescu sunt deliciul publicului in timp ce baleteaza cu pistolul in mana. In special, Idris Clate....dupa colorata aparitie din Priveghiul. 



Pe Alex Calin si Idris Clate i-am mai vazut in Arta, de Yasmina Reza. Pe Alex Calin l-am vazut recent si pe marele ecran, in filmul #Selfiedar si in spectacolul "O noapte furtunoasa" (UNATC Master an II Arta Actorului) alaturi de Ana Bianca Popescu. 

Decorul simplu pune in lumina tipologiile umane si povestile frumoase jucate de cei opt tineri si talentati actori. 
Drama for the Masses - o echipa frumoasa careia ii place sa se joace si sa incante publicul. 

8 texte, 8 autori, 8 actori talentati, o regizoare si un frumos spectacol
Ce poti sa faci in 10 minute? O rezervare la acest spectacol. Merita vazut!! 


Un comentariu:

Andrei spunea...

E amuzant spectacolul, eu l-am vazut la Teatrul Rosu.