marți, 22 aprilie 2014

Reteta sigura pentru calatorii memorabile

Ingrediente:

- un rucsac;
- o pasta de dinti si o periuta;
- un sapun, o crema de fata si o lotiune de corp;
- cateva haine, ochelarii de soare;
- aparatul foto;
- bilet de avion dus-intors;
- rezervare cazare;
- cardul bancar;
- un prieten drag;
- o destinatie noua;
- harta orasului ales;
- un blog;
- o ciocolata.

    (foto: aerotravel.ro) 


Folosind toate ingredientele de mai sus, in orice ordine vrei tu, vei avea o calatorie memorabila.
Aceasta este singura reteta pentru o calatorie memorabila.
Cu siguranta, va intrebati ce cauta ciocolata in aceasta reteta. In fiecare calatorie, eu una am mari emotii. Stiu ca urmeaza sa vad un loc frumos si nou, sa cunosc oameni faini si sunt tare neastamparata si nerabdatoare. Nu pot sa dorm pe drum, trebuie sa citesc ceva sau sa ma informez mai in detaliu referitor la destinatia mea. Iar draga mea ciocolata imi este alaturi: imi da energie si ma relaxeaza totodata. Imi ofera acea stare de bine, acea bucurie de care am nevoie pana ajung la destinatie.

Fie ca alegi sa faci shopping la Milano sau visezi la o aventura nebuna in Amsterdam pe Aerotravel gasesti cele mai bune oferte.
Stiu, se apropie 1 Mai! Asa-i ca ai un weekend prelungit? Trebuie sa profiti de cateva zile linistite si sa vizitezi un frumos oras european. Sau poate vrei sa petreci de 1 Mai la tine in tara, in Cluj Napoca sau la Durau. Eu as pleca la Sibiu. Dar nu, nu acum de 1 Mai, in iunie cand este SibFest.
Clujul l-am vizitat de multe ori cand eram mica. M-au dus parintii odata intr-o statiune frumoasa, undeva putin mai sus de orasul Cluj. Fantanele-Belis se numeste statiunea. O saptamana intreaga am stat acolo pe marginea lacului, imi placea sa ma plimb cu hidrobicicleta, iar pentru a cumpara paine, lapte si orice altceva de mancare trebuia sa merg 3 kilometri pana in primul satuc. Tare frumos a fost acolo, o adevarata calatorie memorabila. Asta inseamna practic calatorie memorabila: sa vizitezi un loc frumos, cu cineva drag si mai tarziu sa-ti amintesti cu placere de acea calatorie, sa iti fie dor de locurile cu pricina si de momentele frumoase traite.

Imi place mult sa calatoresc si ori de cate ori am ocazia, rucsacul meu e pregatit. Aparatul foto este incarcat. Aerotravel este gata sa ma ajute cu oferta potrivita, iar blogul este online. El este interfata dintre calatoria mea si voi. In sectiunea 'calatorii' vor aparea ulterior multe poze din aventura mea, precum si cateva mici detalii despre locurile vizitate sau despre experienta traita. De ce nu, poate impartasesc cateva detalii si despre oferta de care am beneficiat.
Cui nu ii place sa calatoreasca?

2 comentarii:

Andrei spunea...

Cred ca sunt cam multe ingrediente. Nu sunt necesare atat de multe.

Raluca U. spunea...

Ce ai scoate tu din reteta?