marți, 22 aprilie 2014

Flecarelile femeilor - la Teatrul Masca

Iubesc teatrul! Imi place sa merg la teatru sa traiesc emotia unei povesti si imi place sa scriu despre teatru, despre spectacolele pe care le vad si starea de bine pe care mi-o dau acestea.
Teatrul inseamna viata, teatrul inseamna bucurie. Teatrul iti aduce o poveste si te poarta intr-o frumoasa calatorie catre o alta lume.

Teatrul Masca este teatrul meu de suflet, cu mult inainte sa aflu ca este teatrul bloggerilor. De cand eram eleva in scoala i-am indragit. Tin minte ca m-au dus parintii la un spectacol la Masca, iar cateva luni mai tarziu teatrul a tinut doua spectacole de strada chiar in parcul de langa scoala. M-au fascinat atunci si mi-au ramas in suflet.
Am fost la cateva spectacole faine la Masca: Gigi Amoroso, Militarul fanfaron, Comedia erorilor..si altele. Acestea insa sunt inca vii in mintea si sufletul meu. Vi le recomand cu drag, daca nu le-ati vazut.
Ultima oara am fost la Teatrul Masca in toamna, la premiera spectacolului Parcul.

Imi doresc tare mult sa ajung sa vad spectacolul Flecarelile femeilor, spectacol care va avea loc in data de 25 aprilie, ora 19.00. Printre multi altii, din distributie fac parte Mihai Malaimare si Aurel Sandu, doi actori talentati care imi sunt foarte dragi.
Flecarelile femeilor, de Carlo Goldoni, este o frumoasa poveste de iubire. Cecchina, care este pe cale sa se marite cu Beppo, se trezeste in vartejul unui adevarat complot iscat de barfitoarele de profesie ale orasului, ca intotdeauna rudele cele mai apropiate. Doar iubirea mai poate invinge barfele din Venetia.


Teatrul Masca are un noi proiect pentru bloggeri. Invitatii la teatru. La fiecare spectacol bloggerii vor avea rezervate doua locuri doar pentru ei. Acestia trebuie sa anunte printr-un post pe blogul personal dorinta de a veni la un spectacol si primesc invitatia. Evident, regula este: primul venit - primul servit.
Asadar, Masca.. ne vedem pe 25 aprilie la Flecarelile femeilor?!

Niciun comentariu: