duminică, 20 aprilie 2014

Curatenia de primavara

Primavara este anotimpul renasterii!!
Cautam caldura, iesim la lumina asemeni ghioceilor, zambim si ne reinventam.
Facem curat in viata noastra, in sufletul nostru, in gandurile si in visurile noastre. Facem curat in casa, pe birou, la birou, in masina, in geanta/portofel. Renuntam la lucrurile vechi, care nu ne mai sunt de folos, care nu mai ajuta la dezvoltarea noastra pentru ca nu mai sunt in trend sau nu ne mai fac fericiti. Construim noi visuri, evoluam, ne reinventam, renastem.

Eu ma gandeam sa ma reinventez cu o tableta. Sa am o lume complet noua la picioarele mele. Oriunde merg, la birou sau in vacanta, am lumea mea frumoasa, colorata, vie, proaspata.


Sa aleg o tableta cu un ecran mai mare, de 8'' sau sa aleg o tableta cu un procesor Dual Core si camera foto duala? Imi plac ecranele mai mari, mai ales pentru ca pot citi mai usor o carte in timp ce calatoresc. Dar la fel de mult mi-ar placea o camera foto duala in calatorii. Sa fotografiez un loc superb iar intr-un colt sus in dreapta imaginii sa fie zambetul meu larg de fericire pentru ca ma aflu acolo.

Tu ce mi-ai recomanda? Ce crezi ca mi s-ar potrivi mai bine?
Dar cum te-ai reinventa tu?

Eu asa m-as reinventa primavara aceasta. O calatoare moderna, cu multe carti electronice dupa ea si o camera foto duala. Asa voi putea publica pe blog, in timp real, impresii si imagini faine. Ramai aproape, vine curand noua calatoare.


Niciun comentariu: