joi, 24 aprilie 2014

Cumpar online, citesc offline.

Am senzatia ca ziua este din ce in ce mai scurta.
Iar in putinul timp pe care il mai am doar pentru mine imi place sa citesc cat mai mult. Ador lectura pentru ca ma relaxeaza, ma transpune intr-o lume de vis, ma ajuta sa ma dezvolt, imi poate schimba viata. Trebuie sa recunosc ca .. uneori .. las cartile deoparte si mai urmaresc un nou episod din serialul meu preferat. 40 minute trec imediat si revin la marea mea dragoste: lectura.

Candva imi placea sa ma plimb prin magazine, prin librarii .. Acum prefer sa ma plimb virtual printre rafturi, sa cumpar repede cateva carti pe care mi le doresc si sa am mai mult timp sa citesc. Este mai simplu si mai placut asa. Atunci cand vad un titlu interesant, dar nu gasesc mai multe amanunte pe pagina librariei, deschid o noua pagina si caut cateva detalii pe bloguri. Daca gasesc ceea ce imi place imediat am dat comanda, daca realizez ca nu este chiar pe gustul meu caut mai departe.
De curand am primit o carte, o carte pe care mi-o doream. Yap, cred ca mi-au fost citite gandurile. Este vorba despre "Draga viata" de Alice Munro.


Abia astept sa o citesc. Inca nu m-am apucat de ea. O pastrez pentru un weekend prelungit si linistit. Momentan citesc un ebook. Da, am descoperit si eu ca poti citi pe telefon in drum spre serviciu si nu numai. Iar dintr-o librarie online poti cumpara atat carti clasice cat si carti electronice. Minunat. Poti beneficia de diverse oferte speciale, bonusuri, concursuri cu premii si altele. Poti cumpara pentru tine sau poti cumpara pentru cei dragi cele mai frumoase cadouri.
Sunt foarte faine site-urile de pe care poti achizitiona carti si ebook-uri, imbracaminte si accesorii, cosmetice, incaltaminte si jucarii. Asa este elefant. Mall-ul tau online. Tot ce vrei, tot ce ai nevoie..elefantul iti ofera.
Tie iti place sa citesti?

Niciun comentariu: