duminică, 20 aprilie 2014

Alearga, zambeste si fii bine!!

Ai auzit de 7card?


Fitness, aerobic, dans, zumba, tenis, kangoo jumps. Zilnic poti sa mergi unde iti doresti.
Peste 50 de cluburi sportive cu zeci de oferte care de care mai tentante. Vrei sa inveti salsa la Willmark Dance Academy sau poate vrei sa inveti sa joci tenis de camp. Poate vrei sa incerci yoga sau poate vrei sa te relaxezi la spa.
Poate vrei ca in timpul saptamanii sa mergi la o sala cat mai aproape de biroul tau, dar in weekend nu iti doresti sa te mai deplasezi pana acolo si parca te-ai opri la sala din coltul strazii tale.
Poti avea acum toate acestea cu un singur card.
7card. Flexibil, accesibil si variat!

Cum ti se pare?

Eu consider ca este un concept inteligent si interesant. Intotdeauna mi-am dorit sa fac un tur al salilor de sport de la mine din cartier si nu numai. Sa invat mai multe coregrafii de zumba, sa incerc si rebound si spinning, sa fac din cand in cand cate o ora de tenis sau chiar de arte martiale.

Imi spunea cineva odata ca tenisul este sportul managerilor. Tenisul cumuleaza o serie de tehnici manageriale: decizii, viteza de reactie, viziune si competitivitate.
Imi place sa fac sport, sa alerg, sa fac miscare .. fara a ma opri insa la un anume sport. Imi place sa incerc toate orele pe care le are in program o sala, sa imi testez rezistenta si sa descopar noi lucruri care imi plac.
Imi place sa fiu bine eu cu mine.
Din pacate, ca persoana fizica, eu nu pot deveni utilizator 7card. Pot sa fiu doar insotitor in program, pentru ca fiecare utilizator, angajat al unei companii cu care 7card are un contract semnat, poate aduce un insotitor. Dar pana imi gasesc eu printul cu 7card pe care sa-l insotesc la sala, mai degraba imi conving directorii companiei pentru care lucrez sa semneze un contract. Ei joaca tenis si participa la diverse campionate de tenis intre companii, asa ca sunt convinsa ca ar fi de acord. Mai ales ca acest lucru nu presupune ca toti angajatii companiei sa mergem la aceeasi sala. Poate nu vrei sa vada seful sau vreun coleg cum te chinui tu sa faci abdomene sau tragi tare sa nu ramai in urma la spinning.

Este un mare avantaj pentru o companie sa ofere un beneficiu angajatilor sai. Sport, spa .. si chiar daca este vorba de o co-plata din partea angajatului, aceasta este una modica si nu va supara pe nimeni. Sportul destreseaza, tonifica mintea si trupul, iar compania va avea numai beneficii.
Ce zici boss, mergem la sala?

Niciun comentariu: