luni, 31 martie 2014

Primavara in parul meu!!

Bine ai venit, primavara!
Stii ca te iubesc mult, nu-i asa?

Ador mirosul tau proaspat, suav si dulce. Ma simt ca un ghiocel pe care il aduci la viata dupa o iarna trista, lunga si grea. Te asteptam cu drag si dor, un dor de nedescris. Asteptam sa infloreasca pomii, vantul sa-mi poate pasii pe aleile parcului .. parc prin care ma plimbam de mana cu el, candva.
Da, primavara draga, ne-am despartit. An de an te asteptam impreuna, nerabdatori. Asteptam sa colindam lumea, sa-mi prinda flori in par, sa ne incalzeasca razele soarelui, sa zambim si sa fim fericiti.


Aici in imagine, in parul meu este o floare rosie, o vezi tu primavara? El mi-a prins-o in par..era indragostit de parul meu, des, matasos, stralucitor. 
De cand a plecat el, parul meu nu a mai fost mangaiat. Eu nu am avut deloc grija de el, ba chiar pot spune ca l-am terorizat. Simteam nevoia de schimbare si am inceput cu el: l-am vopsit, l-am tuns, l-am vopsit din nou, l-am incretit, l-am indreptat, l-am suvitat etc. Prin ce a putut sa treaca, saracutul de el. Ma apuca groaza acum cand ma gandesc. Si nu a plans deloc, m-a inteles si a avut grija de mine, pentru ca a vazut cata nevoie am. 
Acum a inceput sa cada. El are nevoie de mine, de ingrijirea mea, de mangaiere si hidratare, de un kit de tratament pentru regenerarea parului. Chiar cred ca merita unul, dupa cat mi-a suportat mofturile. Are si parul meu nevoie de vitamine si de dragoste. Plus ca, am ramas fara el, nu vreau sa raman si fara parul meu. 

Evident ca in tot acest timp, oricat am fost de devastata si deprimata, nu am renuntat la online si la blogul meu. Si din online am aflat eu de gama Gerovital Plant Tratament. Aceasta gama contine: tratament anti-age pentru par, tratament Pro Color, tratament intensiv de regenerare, tratament sebum control si altele. Mai contine si un tratament anticadere: sampon si ser; tratament cu care cred ca voi incepe ingrijirea parului meu. Complexele bioactive proprii (Procapil si Biocapigen) elimina cauzele care atrofiaza radacina firului si inhiba formarea de noi foliculi pilosi. 

Regenerarea parului este obiectivul meu nr.1 in aceasta primavara! Vreau sa traiesc din nou si sa ma bucur de viata! Vreau sa fiu fericita si sa ma simt bine! Vreau sa ma indragostesc din nou, sa ma iubeasca cineva si sa imi prinda flori in par. Pana atunci, trebuie sa-mi ajut parul sa straluceasca din nou de sanatate si de bucurie. 


Te asteptam, primavara! Te asteptam sa dai din nou farmec vietii mele. Stiam ca voi zambi din nou cu tine!
Multumesc, primavara!


Dupa o poveste reala,
articol scris pentru concursul Spring SuperBlog 2014.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Se spune ca primavara este inceputul si ca orice inceput se vrea fecund. Intindem bratele ca-ntr-o imensa adorare si explozie de dragoste pentru a spune bun revenit sperantelor, bun revenit gandurilor bune, bun revenit fluturasilor ce ne zburda prin stomac atunci cand ni se aprind calcaiele si avem impresia ca putem zbura, bun revenit imbratisarilor lenese ale soarelui de dimineata, bun revenit curatei flori de Mai,bun revenit muzicii naturii si cel mai falnic BUN REVENIT Mariei Sale Iubirii ! Iubiti oamenii caci fara ei totul ar fi mai fad, mai strain, mai fara sens. Nu vreau sa risipesc rime si ode de iubire ... astept prima sarutare a soarelui de mai. Oare vrea sa ma intalneasca ?