luni, 17 martie 2014

Lamaia

Daca viata iti da lamai, fa-i cinste cu o tequila! Si inca un shot si inca un shot, pana o imbeti. Pe viata, nu pe lamaie.
Viata este frumoasa, in felul ei. Darnica, vesela, colorata, mai tuna si fulgera ea din cand in cand, dar de cele mai multe ori este senina si calda cu noi, atat timp cat stim sa avem grija de ea si o respectam. Daca ii zambesti si viata iti zambeste inapoi. Si atunci cand te simti bine tu cu tine, poti sa ii zambesti linistit.

Pentru o viata sanatoasa zambiti cel putin 30 de minute pe zi! 

In ultimele luni am pus pe mine cateva kilograme bune. Cum am reusit? Recunosc ca am mancat numai prostii si nu am facut sport. O ora - doua de zumba nu pot da jos tonele de ciocolata. Pentru ca da, ciocolata invadeaza viata mea zi de zi.
Acum ca a venit primavara abia astept sa ies in parc la alergat, pe ritmul muzicii care imi va rasuna in casti, sa ies sa ma plimb cu bicicleta, sa sar coarda, sa joc tenis. Ma simt bine cand sunt usoara, fasneata, cand pot sa zbor ca o pasare libera spre cerul inalt si albastru.

Nu am tinut niciodata o dieta speciala. Mananc intotdeauna ceea ce imi place si imi face bine, cand simt nevoia sa mananc (indiferent de ora). Dar mananc putin.
In plus, incerc sa mananc cat pot de sanatos: fructe si legume multe, cat mai crude si proaspete; lactate, in special iaurt; pui si peste pe gratar; apa si ceaiuri cat de multe. Rosiile le mananc ca pe mere, lamaile si portocalele le mananc uneori cu coaja cu tot, branza si cascaval in combinatie cu struguri, salata verde o mananc in loc de paine, in cana cu ceai mai storc si o felie de lamaie si uite asa imi permit eu sa mananc si o ciocolata pe zi.
Un mar pe zi tine doctorul deoparte.
O ciocolata pe zi tine prietenii aproape.

O lamaie pe zi tine colaceii departe.
Ce frica are grasimea? Lamaia.

Lamaia este anti oxidant. Apa cu lamaie este un energizant natural, hidrateaza si revitalizeaza organismul. Apa cu lamaie detoxifica si accelereaza procesul de ardere a grasimilor.

 foto: garbo.ro

Citronada (lamaie cu portocala) combate anemia. Mierea cu lamaie combate depresia si stresul mental si lupta impotriva racelilor. De cate ori nu mi-am tratat eu amigdalele cu miere si lamaie. Si de vreo cateva ori chiar cu palinca. :)) Tocmai am gasit ceva ce nu e bun cu lamaie: palinca cu lamaie nu e buna. Cel putin asa cred, caci nu am incercat niciodata.
Lamaia este buna la orice. Cu lamai ma mentin eu in forma: nici prea dulce, nici prea acra; nici prea frumoasa, nici prea desteapta.
Iar lamaia verde (lime-ul) se spune ca scade colesterolul, intareste oasele, detoxifica si vitaminizeza organismul.

foto: cindykarnitz.com


Asa am invatat eu de la bunici. Si nu doar de la ei. Alexander F. Beddoe vorbeste despre benefiiile apei cu lamaie in cartea sa "Biological Ionization in Human Nutrition". Beddoe spune ca toti adultii si copiii ar trebui sa consume apa cu lamaie.
In cartea "Back to Eden", Jethro Kloss vorbeste de proprietatile extraordinare ale lamaii.
Cum sa nu-i crezi cand oamenii au studiat indelung si ne dau sfaturi atat de bune pentru sanatatea noastra.

Alaturi de alte plante precum ananas, aloe vera, guarana si portocalul amar, lime-ul s-a transformat in LemoSilhouette. Produs de Medica Farmimpex SRL, avizat de Institutul de Bioresurse Alimentare, LemoSilhouette este un supliment alimentar 100% natural.

 google images


Nu sunt adepta suplimentelor alimentare, am luat doar o perioada scurta inainte de examenul de admitere la liceu si asta pentru ca a insistat mama. Mai bine mananc o lamaie, mananc o portocala amara, un greph, beau si pelin .. doar sa fie cat mai natural, sa nu fie pastile. Da' LemoSilhouette e un produs natural .. hm, ma mai gandesc. Ma lupt cu demonii acum, cei de pe umarul meu stang.


Inca un shot, va rog! Ba nu, mai bine o Margaritas.

 google images


Articolul este scris pentru concursul Spring SuperBlog 2014 si are un continut ridicat de lime.

Niciun comentariu: