duminică, 16 martie 2014

Insomniacii

Sambata seara am fost insomniaca. Nu am dormit deloc, am cascat ochii la luna, am luat aer curat si am ras mult de si cu 3 nebuni insomniaci.


Insomniacii
de Mimi Branescu
Regia: Sorin Militaru
Distributia: Liviu Cheloiu, George Constantinescu, Marin Grigore
Teatrul de Arta Bucuresti

Este o comedie nebuna, cu si despre nebuni si nebunie. 


Traim intr-o lume nebuna, nebuna de-a binelea. 
Ma ingrozesc numai cand ma gandesc ca vecinul meu ar detine cheia de la apartamentul in care locuiesc. Ar putea intra cand eu nu sunt acasa si s-ar apuca sa-mi mute mobila prin casa: canapeaua pe hol, frigiderul in baie; mi-ar schimba presul de la intrare si mi-ar si vopsi usa. 


Cu ochii la luna, doi oameni isi impartasesc nemultumirile. 
Liviu Cheloiu este un insomniac filozof, care se crede un extraterestru nemuritor. Asteapta ca intr-o zi, ei - extraterestrii - sa vina dupa el. 
George Constantinescu este un insomniac care a inventat ABS-ul = actul sexual benefic autovindecator. Insomniacul este foarte suparat pe vecinul sau, pentru ca el vrea sa il ajute, sa fie prieteni si vecinul nici nu il baga in seama. 
In parc apare suparat un alt insomniac: Marin Grigore. Distrus ca l-a parasit sotia pentru tatal sau, desi nu o mai iubea. Nu o iubeste nici pe cea cu care traieste acum, a doua sotie a bunicului sau. O iubeste pe verisoara lui. 


Mi-au placut mult interpretarile celor 3 insomniaci. Aproape ca ma simteam acolo, in parc, pe o banca .. tragand cu urechea la povestile lor. 
Decorul simplu .. luna .. fal fal, clip clip, s s
Piesa "Insomniacii" este o comedie despre banalitatea vietii si despre conditia umana, despre oameni care ratacesc in absurd pentru ca au insomnii si revelatii. Spectacolul se joaca la Teatrul de Arta Bucuresti, Str. Sf. Stefan, nr.21.  

Niciun comentariu: