vineri, 7 martie 2014

Fan Branza

Buna ziua,

Eu sunt Fan Branza.
Absolvent de super-blogging. Actualmente regizor si scenarist in cadrul companiei Delaco.
In prima mea campanie de marketing m-am imprietenit cu Sofia. Zambitoare, vesela, radiaza caldut si bland ca un soare de primavara.
Prietenia ei e marea mea dependenta acum. Oricat de mult as incerca sa va explic cum este Sofia, nu am sa reusesc. Mai ales ca formatul mp4 si programelele free de pe net pentru convertirea si editarea mp4-ului nu ma ajuta sa fac un video frumos de prezentare.
Asa ca, demonstrandu-mi intr-un fel aparte abilitatile de regizor, scenarist si totodata de blogger, va provoc pe melodia Shakirei - Addicted to you,



sa vizualizati usor urmatoarele imagini:

Sofia este suparata, au mancat bucati intregi din ea..cu pita, cu rosii, verdeata si masline..



 Sofia este puternic motivata ca a doua zi sa fi ca noua



 si reuseste, pentru ca inteleciunea cade asupra ei si o linisteste



 devoratorii ei vor tremura de frica



 si din dorinta de a savura din nou pe Sofia se vor apropia usor.. 



 Se inclina in fata inteleciunii si a puterii Sofiei
o vor adora si ii vor deveni fani.. 



Pentru cei care au fost intotdeauna fani branza si pentru cei in devenire, 
Sofia

Lipseste totusi un strugure de langa ea. 

Sofia este pisica cu noua vieti. Cea care cade mereu in picioare indiferent de inaltime. 
Senzuala. Delicioasa. Sanatoasa. Fericita. Iubita. Pura. Vesela. Copilaroasa. Sociabila. Darnica. 


Articol scris pentru prima proba a concursului Spring SuperBlog 2014
(Imi cer iertare Domniilor voastre ca nu am putut realiza un video. Formatul nu m-a ajutat, convertirea formatului nu a mers, iar versiunile free-trial gasite pe net au editat doar partial filmuletul si mai mult de atat au pus un watermark pe el. Nu il puteam posta asa, astfel ca am ales aceasta varianta in care va pun imaginatia la incercare si derulati voi imaginile de mai sus.) 

Un comentariu:

dia aicu spunea...

foarte tare! bravo! disecata bine informatia devine mai accesibila prin frameuri, adica e filmografica step-by-step! :)