marți, 4 martie 2014

Arta

Waw
Si ce arta!! Ma apuc de pictura, gata, am zis!! Am sa imi fac eu singurica un asemenea tablou. :)


Arta 
de Yasmina Reza
Regia: Alexandru Jitea
Distributia: Alexandru Calin, Idris Clate, Valentin Florea
Teatrul Rosu, Music Club




Marc, Serge si Yvan sunt prieteni buni de mai bine de 15 ani.

Serge (Valentin Florea) este medic dermatolog, mare pasionat de arta. Intr-o zi, Serge achizitioneaza un tablou al unui pictor in voga. Este un tablou de 1.60 pe 1.20, alb. Daca inchizi pe jumatate ochii poti sa vezi niste linii verticale .. albe!
Marc (Alex Calin) este de-a dreptul ingrozit: cum a putut Serge sa dea doua sute de mii pe un rahat ca ala?

Marc apeleaza la prietenul lor Yvan (Idris Clate) in speranta ca acesta ii poate deschide ochii lui Serge.
Doar ca Yvan ii face jocul lui Serge, este de acord cu acesta si atunci incep discutiile intre cei trei prieteni.
Cei trei sunt total diferiti, fiecare vine dintr-o alta categorie sociala si reprezinta o tipologie umana. Cu toate acestea, cei trei sunt cei mai buni prieteni: au salutul lor original, ies in oras sa manance impreuna, se viziteaza etc.


Poate un tablou sa distruga o prietenie?
Sau prietenia este mai presus decat un obiect, fie el un tablou foarte scump sau orice altceva?

Eu cred in prietenie si imi place sa cred ca atunci cand viata te incearca, nu renunti la cel de langa tine pentru nimic in lume.

"Arta" este o comedie simpatica a Teatrului Rosu, o comedie despre prietenie si despre viziunea fiecarei persoane asupra unei opere de arta. Poti sa ai o panza alba si sa iti imaginezi un peisaj montan, iarna, un schior, norii albi; sau poti sa vezi .. absolut nimic.

Si.. v-am spus ca imi fac tabloul meu. O panza alba pe care pot vedea orice imagine imi doresc eu.


Va place?

Niciun comentariu: