sâmbătă, 22 februarie 2014

Avon Femme

Apa de parfum Avon Femme
categoria floral-fructata
50 ml,
87 lei pret intreg

note de varf: grepfruit roz, para, violeta
note de mijloc: iasomie, orhidee salbatica, magnolie
note de baza: ambra, piersica


Apa de parfum Avon Femme a fost creata de parfumierul Harry Fremont.
Am vrut ca Avon Femme sa surprinda spiritul sofisticat si pasiunea care caracterizeaza femeia. M-am lasat inspirat de stralucirea diamantelor, tocmai pentru ca am vrut sa amintesc muzelor mele ca se pot bucura de propriile momente de celebritate. Pentru ele am pregatit acest buchet pretios de iasomie, complimentat de caldura ambrei si de un plin mix de energie: grepfruit, magnolie si mar rosu. Toate acestea prind pur si simplu viata pe pielea femeii care le poarta, transformandu-o intr-o aparitie inconfundabila. (Harry Fremont)


In fiecare femeie se ascunde o diva. 

Niciun comentariu: