marți, 14 ianuarie 2014

Jack Ryan: Shadow Recruit

Informatia este o arma. 


Dupa un groaznic accident in Afganistan, locotenentul Jack Ryan ajunge sa lucreze ca analist financiar, fiind agent sub acoperire CIA. 
Intr-o misiune la Moscova, Jack descopera planul unui magnat de a distruge economia Statelor Unite. 
Jack Ryan lupta sa distruga planul magnatului, insa pericolul este la tot pasul. Si fara sa vrea isi implica si prietena in toata aceasta actiune CIA. 

Interesanta coordonarea intre agenti - cu stick-ul, cu portofelul rusului - si toate miscarile lor. Recunosc ca nu am inteles partea cu pictura - batalia de la Waterloo. Asa ca, dupa ce vedeti filmul, va astept cu un comentariu la acest articol sa-mi explicati si mie. 



regia: Kenneth Branagh

distributia: Kevin Costner, Keira Knightley, Chris Pine

"Jack Ryan: Shadow Recruit" - un thriller plin de actiune care mi-a placut mult..probabil pentru ca m-am regasit in Jack: pentru ca lucrez in domeniul financiar sau pentru ca mi-ar fi placut sa fiu spion..
As vrea sa scriu mai multe, dar mai bine nu. Este un film pe care trebuie sa-l vedei voi, sa-l traiti.
Filmul este distribuit din 17 ianuarie de Ro Image 2000.

Niciun comentariu: