marți, 3 decembrie 2013

..escu

.. escu 
de Tudor Musatescu

Duminica seara, impreuna cu Emil Calinescu, am vazut o frumoasa piesa de teatru la Comedie.
Un .. escu oarecare isi doreste sa ajunga deputat. Acest .. escu a fost repetent de doua ori in fiecare an scolar, abia daca stia sa citeasca, sa vorbeasca franceza sau sa invete tabla inmultirii. Iar astazi este capabil sa traga toate sforile posibile pentru a ajunge la conducerea tarii noastre.
Cred ca fiecare din noi cunoastem un astfel de om, un fost coleg mai slab la invatatura care astazi are propriul partid sau un business infloritor.
Suntem o tara a lui ..escu. Un ..escu repetent, un ..escu ambitios, un ..escu profitor, un ..escu oarecare.

Mi-a placut jocul Deliei Nartea. Si se stie ca mie imi place Delia Nartea, am vazut-o de cateva ori pe scena Comediei, in Doamne, ce macel!; Domnisoara Iulia si Fata de matase artificiala.
Daca te prind ca ma inseli, raman vaduva sa stii!! (Nina)

A adormit inaintea mea aseara, dupa 25 de ani de casnicie, asta inseamna ca ma insala! 
Un barbat nu are voie sa adoarma inaintea sotiei decat o singura data in viata: atunci cand moare!! 
(Miza - actrita Gabriela Popescu a fost deliciul publicului. )

O piesa actuala, plina de umor si ironie. Un must see.

Niciun comentariu: