duminică, 1 decembrie 2013

Doina, o prietena de incredere

Doina este prietena mea. A fost langa mine in momente frumoase si in momente grele, mi-a dat incredere in mine, m-a facut sa ma simt frumoasa, deosebita.

Seara, dupa o zi plina, obosita, laptele demachiant Doina ma relaxeaza, ma ajuta sa ma regasesc pe mine, sa-mi regasesc naturaletea ascunsa pe tot parcursul zilei in spatele fondului de ten, anticearcanului, rimelului si de ce nu in spatele altor factori externi precum praful si fumul. 
Dimineata, dupa o noapte lunga cu oameni dragi si muzica buna, prietena mea este langa mine, imi ingrijeste tenul, ma apara de riduri, ma hidrateaza si imi hraneste pielea. Intr-o calatorie ea este mereu acolo in poseta sau in rucsac, pregatita oricand pentru mine.
Imi place simplitatea, naturaletea, frumusetea; cand plec undeva imi place sa iau cu mine cat mai putine lucruri si niciodata nu-mi uit prietena. Am trecut prin multe impreuna: nopti nedormite, lacrimi sau zambete, calatorii lungi, zile frumoase si calduroase. 

Trebuie sa va povestesc cum a inceput relatia noastra. 
Mama mi-a prezentat-o pe Doina. Intr-o seara, cand a vazut cat de rosie sunt de la soare dupa o zi de umblat pe munte. Am simtit imediat grija ei pentru mine, efectul ei racoritor, hidratarea si elasticitatea pielii. I-am multumit si a doua zi am plecat din nou pe munte. Bineinteles ca seara am apelat la mama si la noua mea prietena. M-a hidratat, m-a ingrijit si mi-a pastrat bronzul frumos de munte mult timp pe piele. 
O mai vazusem pe Doina pe la mama, insa nu am bagat-o in seama pana nu am avut nevoie de ea. 
Dupa ce am cunoscut-o cu adevarat ne-am atasat una de alta si de atunci suntem nedespartite. Este la mine in poseta, la mine pe noptiera, la mine in baie. 


Doina mea s-a gandit de curand la ceva: o colaborare KREM. Krem, romanul cu talent, o prezinta pe Doina, vedeta romanca cu farmec, intr-o varianta moderna, pe ritmuri frumoase de hip-hop. Ea este vedeta din poseta....fiecarei femei. 
Asa-i ca ai si tu Doina ta? 


Articol scris pentru concursul SuperBlog 2013.

Si pentru ca Farmec este un brand romanesc, cu 120 de ani de traditie;
Si pentru ca astazi este Ziua Nationala a Romaniei;
La multi ani Farmec si La multi ani cu farmec tuturor romanilor.

Niciun comentariu: