luni, 25 noiembrie 2013

Scrisoare catre Mos Craciun

Draga Mos Craciun,

O sa scriu scurt si la obiect. Stiu ca ai de citit multe scrisorele.
M-am gandit mult la tine in acest weekend. Sunt sigura ca de Black Friday tu ai fost cel care ai golit rafturile magazinelor. Stiu ca pregatesti cele mai frumoase cadouri pentru toti cei care au fost cuminti si mai putin cuminti. Numai tu stii sa le aduci multa bucurie tuturor, sa-i ajuti sa devina mai buni, mai intelegatori, mai darnici, mai iubitori.
Ma gandeam ca ar fi tare dragut ca, pe langa ceea ce ai pregatit deja fiecaruia, sau ceea ce vei pregati, sa mai adaugi o carte. Eu asa as face pentru ca mi-ar placea ca oamenii sa citeasca mai mult, sa invete mai mult, sa se implice mai mult in ceea ce fac, sa daruiasca mai mult. Si cea mai potrivita alegere pentru aceasta sarbatoare este cartea "Craciunul in cele mai frumoase povestiri".

Copiii  se vor bucura mult sa gaseasca povesti sub brad, pe langa dulciuri si jucari, pentru ca lor le plac povestile. Iar fiecare adult sunt convinsa ca isi doreste sa redevina copil, macar o data pe an. 
Indiferent de varsta sau de ocupatie, magia Craciunului o sa ne poarte pe aripile copilariei. Vom citi povesti cu aroma de portocale, ciocolata si scortisoara, ne vom juca in zapada (ne aduci si zapada, asa-i Mosule?), o sa petrecem mai mult timp alaturi de cei dragi si o sa le oferim multe zambete in dar. 


Am sa te astept si pe la mine. Iti voi pregati un pahar de lapte cald si prajiturele facute de mine, pentru ca stiu cat iti plac.
Eu nu stiu ce sa iti cer, Mosule. Poate o carte cu basme frumoase si un zambet. Imi doresc doar ca aceste sarbatori sa ma gaseasca alaturi de cei dragi, sa am timp sa stau la povesti cu ei, sa ma fac auzita si inteleasa, sa am timp pentru mine, sa citesc mai multe basme si sa redevin copil. 
Sa-ti spun un secret, Mosule. Mi-ar placea ca, intr-o zi, sa scriu si eu o poveste, asa cum scrie Charles Dickens. O poveste frumoasa, care sa inspire copiii si adultii totodata, sa le aduca multe bucurii si sperante.
Cand o sa fie gata, o sa o las pentru tine sub brad. Sa fii primul care o citeste si sa aflu mai intai parerea ta. 


Sarbatori fericite, Mosule drag!! 
A ta super-bloggerita, 
Raluca

Articol scris pentru concursul SuperBlog 2013

Un comentariu:

Emil Calinescu spunea...

Stii sa faci prajiturele? VREAU SI IO :D La viitoarea vizionare te pun sa aduci prajiturele. Inchipuie-ti ca io-s Mos craciun. Da? :D