duminică, 24 noiembrie 2013

Dream Car Art Contest

Cand eram mica imi placea sa desenez masinute.
Cam asa desenam eu atunci:


Cum ti se pare desenul meu? Stiu, nu-mi zice, nu am talent la desen.
Asa ca te provoc pe tine sa desenezi masina visurilor. Accepti provocarea mea?
Ai talent la desen?
Iti place sa fii creativ si sa desenezi masinute?
Ai pana in 15 ani?
Daca raspunsul tau la toate intrebarile de mai sus este da, cheama-ti imediat parintii la calculator, arata-le acest articol si roaga-i sa te inscrie in concurs. Apoi incepe sa desenezi.

Dream Car Art Contest este o competitie pentru copiii talentati la desen si pentru parintii lor.
Copiii au nevoie de acordul parintilor pentru inscrierea in concurs. Concursul se afla la cea de-a patra editie, este organizat de Toyota si se desfasoara atat la nivel national, cat si la nivel international.
Copilul tau poate avea sansa sa castige o vizita in Japonia alaturi de alti copii din lumea intreaga, dar si multe alte premii frumoase. Incurajeaza-ti copilul sa fie creativ si ajuta-l sa faca ceea ce ii place. Aici gasiti mai multe informatii.

In calitate de ambasador Dream Car Art Contest mi-ar placea sa ma intalnesc cu fiecare copil in parte, sa-i fotografiez desenul si cu acordul sau sa postez imaginea pe blogul meu. Mi-ar placea sa ma implic mai mult, sa organizam niste ore de desen impreuna, sa-i incurajez pe copii sa deseneze in continuare si sa participe si la anul.
M-am adresat copiilor pentru ca suntem in era tehnologiei si copiii parca s-au nascut cu tableta in mana. Ei sunt cei care cauta informatii pe internet si le spun apoi parintilor: vreau sa ma duci la filmul x, vreau sa ma incriu in concursul y si tot asa. Ei sunt cei care au talent, ei sunt cei care vor desena masina visurilor lor si vor deveni vedete.
Va asteptam desenele, dragi copii. Cat mai creative si mai inspirate, cat mai colorate si frumos realizate.

Acesta este desenul din prima editie Dream Car Art Contest, 2011, desen care a castigat mentiunea. Imi place mult. Masina care aduce soarele si luna...Frumos, nu?



Articolul este scris pentru competitia SuperBlog 2013

Niciun comentariu: