sâmbătă, 28 septembrie 2013

primul meu webstock

Webstock se afla la cea de-a sasea editie. Pentru mine este prima editie la care particip.
Webstock este cea mai mare conferinta dedicata social media din Romania. M-am intalnit cu bloggerii pe care ii stiam, am cunoscut alti bloggeri si m-am intalnit cu un vechi prieten si am aflat ca are blog.
Aici va informam cu privire la programul evenimentului si precizam ca sunt blogger acreditat.



A fost o conferinta interesanta, am aflat multe lucruri noi si utile.
In prima parte a zilei am participat la conferinta Doers and Innovators. Au vorbit Cabral, Tudor Giurgiu(TIFF), Irina Nistor, Mirela Bucovicean (Molecule F), Markus Lause (Vodafone), Cristina Bazavan, Serban Enache (Dreamstime) si Mia Scarlat (Mia's Children).

Irina Nistor ne-a indemnat sa traim in prezent si sa ne bucuram de faptul ca astazi putem spune liber "I'm as mad as hell!".

Mirela Bucovicean ne invata ca orice moment este bun, ca viata noastra inseamna momentul asta, trebuie sa pasim in fata, sa vrem mai mult, sa observam viata si sa profitam de oportunitatile care apar. Si ne mai spuen reteta esecului: daca vrei sa ii multumesti pe toti, garantat vei avea esec.

Cristina Bazavan ne indeamna sa ne antrenam sa gasim acea solutie la problema, solutie mai rafinata, mai scurta, diferita. Sa avem ambitie si sa perseveram.



In partea a doua a zilei s-au desfasurat in paralel 3 sesiuni: Mobile trends; Innovation in communication si Blogging and social media.
Eu am ales sesiunea de comunicare, unde am invatat ca cel mai important este continutul de calitate si intotdeauna trebuie sa asculti clientul si sa-i castigi atentia.


A fost o zi deosebita. Multumesc Evensys si ne vedem la anul, da?

Niciun comentariu: