vineri, 27 septembrie 2013

Joc Riscant,

dar cam slabut.
Ma asteptam la mai mult, la ceva mai captivant, pentru ca povestea in sine este interesanta: poker, inselatorie, coruptie, bani. Probabil nu am primit ceea ce asteptam de la film si pentru ca "actorul" Timberlake nu a reusit sa-mi transmita anumite stari.
"Joc riscant" este povestea tanarului inteligent care isi joaca banii de studii si ii pierde, apoi intra in acea lume corupta a jocurilor de noroc si in final cu inteligenta sa reuseste sa isi salveze viata.

Filmul "Runner Runner" mi-a amintit de primul meu joc de poker. Pe bani. Am castigat atunci. Norocul incepatorului. De atunci nu am mai castigat la poker. Bine, nici nu am mai jucat de prea multe ori....si imi e dor de un joc de poker si in special de grupul vesel cu care jucam poker.


Ivan Block (Ben Affleck) conduce un site de poker online din Costa Rica.
Richie Furst (Justin Timberlake) este un tanar inteligent care isi joaca toti banii pe acest site sperand ca va castiga si isi va putea plati studiile.

Dar, casa intotdeauna castiga. Programatorii au ascuns un program in cod.
Richie a "vazut" acest programel, dupa ce a pierdut toti banii. Si a plecat in Costa Rica sa-l confrunte pe Ivan Block.
Aici .. Ivan ii ofera un job si jocul incepe. Ivan il foloseste pe Richie, il manipuleaza si urmand sa-si mute business-ul in Antigua pregateste jocul astfel ca Richie sa iasa tapul ispasitor in Costa Rica.


"Runner Runner" din 27 septembrie in cinematografe, distribuit de Odeon Film.
Cand risti ceva, joci. Risti sa mergi la acest film?

Niciun comentariu: