marți, 28 mai 2013

prima data

Am cumparat si am vandut diverse lucruri pe site-urile de anunturi gratuite.
La inceput am avut cateva produse avon, pe care le-am pus de vanzare la mine pe blog. Am vandut si prin intermediul blogului meu produse; dar am reusit sa vand mult mai multe dupa ce am postat produsele pe site-urile de anunturi.
Am vandut produse cosmetice, un frigider, un congelator, o bicicleta. Cineva radea de mine cand a auzit ca am vandut intr-o zi mai multe produse la cumparatori diferiti, imi zicea sa am grija sa nu vand si apartamentul.  Ce glumet.

Prima data am vandut frigiderul vechi al bunicii. In stare buna, functional. Poza. Anunt postat. Buun.
Acum sa asteptam telefoanele.

- Alo, buna ziua. Am sunat pentru anuntul dvs. Mai este valabil?
- Buna ziua, mai este valabil anuntul.
- Asigurati transport?
- Nu. Dar pot sa vorbesc cu cineva pentru transport, contra cost.
- A, pai nu asa.
- Pai atunci marim pretul frigiderului, si intra transportul in pret.
- Nu......

Telefoanele suna, diverse persoane..multumim, mai revenim cu un telefon sa va spunem exact cand putem veni sa-l vedem.
La un moment dat primesc un mesaj pe telefon: "Ofer 100 lei pe el ( sa spunem ca pretul cerut de mine era de 200 lei), banii pe loc."
Incep sa rad si bineinteles ca raspund la mesaj "Oricum imi dati banii pe loc, indiferent ca las la pret sau nu, caci eu nu sunt Al..x. Nu dau frigiderul in rate."
Nu a mai zis nimic.

Am primit si bip-uri de la persoane interesate de frigider. Am sunat inapoi la primul nr care mi-a dat bip..daca stiam ca este pentru frigider nici nu sunam inapoi. Cum sa dai bip vanzatorului?? Mie mi-ar fi rusine. Bine ca nu m-a sunat nimeni la 3 secunde, daca stiti ce spun.
"Buna ziua, pentru frigider va sun." Pac sa inchida. Suna iar "Pot sa vin sa-l vad?" Pac, inchide iar. Suna din nou "In doua ore sunteti acasa?" si tot asa 3 secunde - 3 secunde.

Toata aceasta actiune cu frigiderul s-a intamplat in apropierea sarbatorilor pascale.
Cu vreo trei zile inainte de Paste am postat anuntul. In ziua urmatoare ma suna un individ, dimineata la 6.45, si-mi spune ca vine sa-l vada cam intr-o ora. Un pic buimaca, ma trezesc, imi beau cafeaua si astept. Si astept. Si astept. Pe la 9 il sun inapoi si-l intreb daca mai vine. (Deja ma suna altcineva si nu stiam ce sa zic.)
Ce credeti ca-mi spune individul? "Am uitat sa mai vin." :))
Apoi, acelasi individ ma suna a doua zi, sa ma intrebe daca poate veni ziua urmatoare. Ii spun ca ziua urmatoare poate sa vina cu mielul pe tava, caci era chiar ziua de Paste. Si ii mai spun ca oricum frigiderul l-am dat. L-am dat unui om bun, respectuos, care in ziua de Paste mi-a dat un mesaj cu urari frumoase. Frumos, nu?

Cam asa a fost la mine prima data. Cu anunturi gratuite.
Si aventura continua, caci imi place sa fac cumparaturi si totodata sunt un vanzator cu multe produse. Poate ne gasim odata in pozitia de negociere cumparator-vanzator!!

Un comentariu:

momo spunea...

ah ce bine,,ca nu stiam de site,ul asta,,iar astia de pe okazii s,au cam taranit,,,ai voie sa pui numa 3 produse,,,pt restul tre sa platesti,,,:P:P