joi, 23 mai 2013

FF6

Aseara am avut ocazia sa vizionez in premiera pentru presa filmul Fast and Furious 6, la Cinema City Cotroceni, Romtelecom Imax. Mi-a placut foarte, foarte mult; si va multumesc dragilor.



Imi place intreaga serie Fast and Furious, si - trebuie sa recunosc - cel mai mult mi-a placut FF5 si jaful de la Rio. Am simtit atunci ca fac parte din echipa lui Torreto, stiam parca dinainte ce urmeaza sa faca echipa si eram acolo in poveste.
Fast and Furious 6 de asemenea se ridica la nivelul asteptarilor fanilor. Actiune, tensiune si masini.

Detectivul Hobbs vine la Toretto sa-i ceara ajutorul. Vrea sa-l prinda pe Shaw cu ajutorul acestuia. Toretto nici nu vrea sa auda de asa ceva, el si echipa si-au promis ca se retrag.
Pentru a-l convinge sa intre in joc Hobbs ii arata cateva poze ale lui Letty, facute cu doar o saptamana in urma. Cand Hobbs ii spune ca Shaw il poate duce la Letty, Toretto nu sta prea mult pe ganduri si isi aduna echipa.

O aventura nebuna incepe .. pe strazile Londrei, curse de masini, pe autostrada cu tancul ..


Dom si echipa sa sunt pe urmele lui Shaw, nu atat pentru a-l captura pe acesta, cat pentru a o salva pe Letty.
Dom si echipa au crezut-o moarta, dar Letty este in viata, din pacate insa in urma unui accident de masina cand era sub acoperire, a ajuns in spital cu o grava amnezie, nu isi mai aminte de Dom si de familie, si astazi face parte din echipa lui Shaw.

Shaw e pregatit sa fuga cu cel mai mare avion militar, si cu piesa mult cautata si ravnita de el: un cip. Toretto insa nu-l lasa sa fuga cu avionul si face tot ce-i sta in putere sa-l opreasca.
Cand explodeaza Antonov-ul, cel mai mare avion militar din lume, tot grupul este devastat la gandul ca Dom a murit in explozie. Sincer va spun ca si mie mi-a dat ceva emotii. Dar un Toretto nu se lasa  invins usor.


Toata aceasta aventura le readuce libertatea celor din echipa lui Dom, in frunte cu acesta. Dar oare vor avea parte de liniste? Asteptam cu nerabdare FF7, o noua aventura cu masini probabil in Tokyo!!?

Cel mai asteptat film cu masini al anului poate fi vazut de astazi in cinematografe, si este distribuit de Ro Image 2000. Zic ca nu trebuie sa-l ratati.
Vizionare placuta.

2 comentarii:

Bogdan Nicolae spunea...

imi pare rau dar nu am citit tot articolul :) vreau sa aflu toate detaliile vizionand filmul. sunt sigur ca e foarte bun.

Raluca U. spunea...

nici nu am scris toate detaliile; sunt multe multe alte parti si detalii interesante;)
vizionare placuta:)