marți, 21 mai 2013

absolventii au talent

Chicago in ritm de jazz si rap, si in pasi de step.

Si-a cautat-o, cu lumanarea,
Si vinovat e numai el;
De-ai fi patit-o, la fel ca mine,
Ai fi facut si tu la fel.


Aseara am fost la Gala Absolventilor UNATC 2013 - Master. Cand am ajuns era atata lume incat am crezut ca nu voi putea intra si eu sa vad spectacolul si imi doream tare mult sa-l vad. Dar au intrat toti spectatorii, a fost sala plina, ba chiar s-a stat si pe jos.
Chicago este un spectacol greu de pus in scena, cred eu, pentru ca stim cu totii povestea si mai ales pentru ca fiecare din noi are in minte interpretarea lui Richard Gere, Catherine Zeta-Jones si Renee Zellweger din filmul cu acelasi nume, si atunci asteptarile sunt mari.

Mama, Velma Kelly, Roxie Hart, Billy Flyn, Amos Hart si o poveste spumoasa.
Roxie Hart ajunge la inchisoare pentru ca si-a impuscat amantul. Aici o cunoaste pe celebra Velma Kelly, care a comis un dublu asasinat, ucigandu-si sora si sotul, pentru ca i-a prins impreuna. Velma Kelly are cel mai bun avocat Billy Flyn.
Roxie Hart il angajeaza pe Billy Flyn ca avocat. Si astfel incepe rivalitatea dintre cele doua.


Am fost placut surprinsa sa descopar pe scena Atelier-ului adevarate talente. Maestrul - Razvan Krem Alexe; jurnalista Mary Sunshine in rol de travestit - Emilian Marnea; Arina Cojocaru - Roxie Hart; Irina Caramizaru - Velma Kelly, Petre Ancuta - avocatul care nu a pierdut niciun caz Billy Flyn; Rares Florin Stoica - Amos Hart.

Felicitari tinerelor talente.

Niciun comentariu: