joi, 28 martie 2013

spring blog

Si s-a incheiat si Spring SuperBlog 2013. Prima editie de primavara a deja celebrului concurs SuperBlog.
In 2008 a avut loc prima editie a concursului SuperBlog.
Blogul raluka-fa-teauzit a participat in fiecare an, inca de la prima editie, la aceasta competitie. Si a fost blog finalist in fiecare an. Uneori a avut inspiratie, alteori nu, dar de dragul competitiei si nicidecum a premiilor si notelor, a fost acolo. A invatat cate ceva de fiecare data si si-a facut prieteni.

Nu imi pot imagina toamna fara SuperBlog. Si ma bucur ca am putut participa si la prima editie de primavara a concursului.
De acum totusi cred ca ar fi bine ca inspiratia mea sa se canalizeze in alta directie, si anume aceea de partener media a acestui concurs. Inspiratie, creativitate si forta proaspata. Imi place sa dau tot ceea ce am mai bun atunci cand fac ceva ce-mi place; asadar cu siguranta voi dezvalui secrete din intreaga mea experienta acumulata in SuperBlog.

Vreau sa sustin in continuare acest concurs, dar nu prin articolele pe care le inscriu in concurs, ci prin articole de promovare a concursului. Voi scrie articole de promovare a viitoarei editii SuperBlog (editia de toamna 2013 - banuiesc). Voi sustine bloggerii inscrisi, ii voi incuraja, (le fac si galerie daca trebuie - cine isi aminteste de editia 2011 in care i-am facut galerie unui concurent?).
Ca si partener media SuperBlog cred ca as incerca o colaborare cu o casa de productie: sa existe un eveniment pentru superbloggeri - o vizionare de film, spre exemplu - iar bloggerii apoi sa scrie, intr-un guestpost la mine pe blog, un articol despre filmul respectiv. O zi dedicata guestposturilor despre film, si promovarii competitiei pe blogul personal si a bloggerilor inscrisi in competitie.
Voi promova competitia si pe pagina de facebook a blogului meu.
Este nevoie de o schimbare zic, dupa atatia ani in care am concurat.
SuperBlog este un concurs care face parte din mine, si imi este tare drag, pentru ca m-a ajutat sa devin o adevarata superbloggerita. Ma consider o superbloggerita datorita voua, superbloggerilor si partenerilor media de pana acum, si sper sa raman o superbloggerita in continuare, indiferent daca voi mai concura sau voi fi partener media.

As face chiar un logo personalizat, in care blogul fa-teauzit sustine SuperBlog. Logo care va sta la mine pe blog din prima zi de inscriere in competitia SuperBlog pana la Gala de Premiere a editiei urmatoare.


Este o traditie ca ocupantii locului I de-a lungul anilor sa devina parteneri media SuperBlog in urmatoarele editii. Asa s-a intamplat spre exemplu cu Cristian Hertzug, castigator SuperBlog 2012; cu Manuel Cheta, castigator SuperBlog 2010, cu Bogdan Mihalascu, castigator SuperBlog 2009. Dar si alti bloggeri finalisti au devenit parteneri media.

Imi amintesc de cum am aflat eu de SuperBlog. Un coleg de birou citea ziarul, cand la un moment dat imi zice "ar trebui sa te inscrii si tu, ca ai blog nu?". L-am rugat sa-mi arate despre ce este vorba, i-am urmat sfatul si m-am inscris. De atunci lumea mea din online s-a schimbat. Si nu numai.
Am invatat lucruri interesante datorita blogului, am participat la evenimente frumoase cu blogul - despre care am scris apoi (lansari de carte, vizionari de presa la teatru si film). Am castigat concursuri pe diferite bloguri - concursuri la care probabil nu ajungeam sa particip daca nu aveam blog.

Multumesc SuperBlog pentru ca existati, pentru ca imi faceti viata mai frumoasa si blogul mai interesant.


Acest articol este scris pentru concursul Spring SuperBlog 2013.

Niciun comentariu: