marți, 12 martie 2013

scrisoare de dragoste

O noapte calduta de primavara.. tanara citea ultima pagina din Sapte povesti de dragoste. O antologie de povesti despre dragoste, o dragoste blanda si fioroasa totodata, o dragoste la care fiecare dintre noi - scriitori sau cititori - visam. O dragoste care se ascunde in scrisori, in gesturi mici, in suflete calde.


Patrunsa de emotii, cu ochii inlacrimati, inchide cartea.
Isi ia agenda, stiloul si incepe sa scrie:

Dear Z,


Nu stiu cine esti,
Nu stiu de unde esti;
Dar nu asta conteaza
Atata timp cat iubesti.

As vrea sa stiu ce gandesti,
As vrea sa stiu ce doresti;
As vrea sa fiu si eu in viata ta
Un trandafir pe care sa-l iubesti.


Sunt nopti albe si lungi in care privesc stelele de pe cer si visez la iubire. Visez ca esti aici langa mine, ca ma iubesti; dar cand imi dau seama ca nu este decat un vis, totul se naruie.

Ai patruns in inima mea fara sa-mi dau seama.Totul a fost atat de neasteptat. O privire, un zambet, o esarfa colorata, o poveste din copilarie, fluturasi in stomac, bomboane de ciocolata, un film, un pupic pe obraz.  Am ajuns sa te iubesc. Ce pot sa fac? Inima mea plange. Plange cu lacrimi fierbinti si lacrimi inghetate. Plange de bucurie si de tristete, de placere si de durere. Te iubesc, dar nu am curaj sa-ti spun cat de mult. Am incercat sa iti arat, dar imi e teama. Daca spun ceva gresit, sau fac un gest gresit, si stric totul? 
Ma sperie dependenta de tine. Te visez zi si noapte. As vrea sa iesi din gandurile mele, chiar si doar pentru o secunda. Sa fiu eu cu mine, doar pentru o clipa. Dar tu ramai acolo, stapan pe gandurile mele; pe sufletul meu, pe inima mea. Stapan pe mine. Daca iubirea inseamna a te avea etern in sufletul si-n gandul meu, atunci te voi iubi mereu, te voi iubi pana cand marea va seca, pana cand soarele nu va mai rasari.
Din prima clipa in care te-am vazut inima mea ti-a apartinut. Esti tot ceea ce imi doresc. De-as putea sa cer un singur lucru de la viata, pe tine te-as cere. Doar pe tine! Doar pe tine te vreau langa mine, doar pe tine te iubesc si doar prin iubirea ta am sa traiesc.
De vei gasi vreodata cuvinte mai puternice decat "te iubesc", spunemi-le; si ti le voi spune. Insa pana atunci, eu te iubesc cu toata puterea inimii mele.

Sunt fericita pentru ca existi "tu" in inima mea. Tot ce este mai frumos pe lume exista pentru ca exista dragoste. Si implinirea in dragoste, ne aduce fericire. Imi doresc sa fim fericiti impreuna, sa ne traim iubirea, sa avem grija de ea si sa o pastram la fel de frumoasa si dulce ca la inceput. Si sa avem puterea sa nu lasam nimic sa apara intre noi sa strice dragostea noastra. 

Da-mi numai o speranta
Si voi fi a ta;
Cum tarmul e al marii,
Cum soarele e al zilei,
Cum luna e a noptii,
Asa cum inima mea este a ta!


Rupe paginile din agenda, le parfumeaza usor, le pune intr-un plic rosu pe care scrie numele lui, si apoi pune plicul in carte.
E hotarata sa-i daruiasca lui cartea. Peste doua zile urmeaza sa mearga impreuna la un film din cadrul festivalului de film. Stie ca el are sa o conduca apoi pana acasa cu masina, si ea se gandeste sa "uite" cartea pe bancheta masinii, atunci cand el nu este atent.
Vrea sa creada ca o sa fie bine; vrea sa creada in iubirea lor.

Articolul este scris pentru concursul Spring SuperBlog 2013.

Niciun comentariu: