joi, 7 martie 2013

Primavara vine cu farmec!

Ma simt bine cand sunt eu!
Ma simt bine atunci cand zambesc! Ma simt bine atunci cand sunt privita si admirata!
Mai ales acum, cand a venit primavara, au rasarit ghioceii sub razele calde si blande ale soarelui; si optimismul meu este high. Planuri, visuri, dorinte par sa iasa si ele de sub zapada inghetata. Avem nevoie de hidratare: hidratarea planurilor, hranirea visurilor si intretinerea dorintelor la nivel inalt.
Imi place sa traiesc fiecare clipa, sa ma bucur de viata, sa ma indragostesc de partea frumoasa a lucrurilor, indiferent de anotimp. Totusi, primavara aduce un plus de pasiune chiar in cele mai marunte actiuni.
Imi place sa fiu eu, sa fiu libera si naturala.

De la mama am invatat ce inseamna sa fii naturala. Sa te simti bine asa cum esti, sa fii mandra de ceea ce esti, si sa faci tot ce iti sta in putere sa te dezvolti, sa-ti pastrezi tineretea si farmecul; dragostea si inocenta.
"In primul rand sa te gandesti la tine", mi-a spus mama intr-o zi. "Daca te iubesti tu pe tine, si te respecti, toata lumea din jurul tau o sa te iubeasca. "
Cand eram mica eram o mare zapacita.
In fiecare seara mama avea un adevarat ritual cosmetic. Dar pe mine ma fascina numai crema ei Farmec. Si intr-o seara am lasat-o pe mama fara ea. Cum? Dimineata, dupa ce a plecat mama la serviciu mi-am facut patinoar. I-am luat crema si am uns bine gresia de pe hol cu ea. (Avem un hol lung de vreo 3 metri lungime. ) Apoi mi-am pus sosetutele de prosop in picioare si m-am dat pe "patinoar". Tare fain alunecam.
Cand a vazut seara ca nu mai are crema .. Noroc ca mama are simtul umorului si este o persoana deschisa si nu mi-am luat bataie.

Astazi, Giulia este Ambasador gama Farmec Natural, si eu am descoperit altfel decat in copilarie produsele lor. Noua gama contine ulei de argan, hranitor pentru piele, unghii si par, galbenele si aloe vera. Galbenele le-am indragit de cand eram micuta, pe atunci avea mama o alta crema magica. Cum spuneam, eram o mare zapacita, si eram plina de julituri si mama doar dadea cu crema si a doua zi deja prindeau coaja genunchii si coatele mele. Aloe vera e "apa vie". Ai nevoie de ea sa fii naturala si sa te pastrezi naturala.


Indragosteste-te de viata, femeie scumpa! Iubeste-te, rasfata-te, si ingrijeste-te. Maine e ziua ta, de ce sa nu te alinti cu gama Farmec Natural!!? La multi ani "femeie cu farmec"!


Articolul este scris pentru Spring SuperBlog 2013.

Niciun comentariu: