joi, 14 martie 2013

pentru ca iubesc teatrul..

Fii si tu artist! Joaca rolul vietii tale pentru o seara si mergi la teatru!

Artistii te hranesc cultural; in fiecare personaj pe care ei il pun in scena pentru tine tu te poti regasi in mici sau mari aspecte, poti invata multe, poti gasi rezolvari la diferite probleme care te macina, te imbogatesti spiritual si iti gasesti libertatea.
Acum poti sa faci si tu ceva pentru acesti artisti care te-au ajutat sa cresti, prin intermediul campaniei "Artistii pentru artisti". Institutiile teatrale participante le gasiti aici. Cumpara si tu un bilet, poate doua; la un spectacol de teatru din cadrul campaniei si ajuti artistii retrasi din activitate.
"Artistii pentru artisti" este o campanie organizata de Uniter impreuna cu teatrele din Bucuresti si din tara, cu scopul de a strange fonduri pentru artistii varstnici cu probleme de sanatate. "Clipe de viata" este spectacolul eveniment, reprezentatia unica din acest an in cadrul campaniei. Luni, 25 martie 2013, ora 19.00 - Teatrul National Bucuresti, Sala Mare.

"Mana intinsa care nu spune o poveste, nu primeste pomana!" spune Ghe. Dinica in Filantropica, va amintiti?
Ei bine, eu de atunci am invatat ca daca vreau sa obtin ceva trebuie sa am o poveste, un plan, o strategie bine gandita si pusa la punct. Trebuie sa-mi joc bine rolul, sa dau tot ce am eu mai bun, si cu siguranta voi obtine ceea ce imi doresc.

Fiecare piesa de teatru este o poveste de viata. Fiecare piesa te ajuta sa evoluezi, sa urci pe scara vietii, daca stii sa iei ceea ce este mai bun din ea. Actorii s-au "vandut la galerie, pentr-un bilet de cativa lei", pentru ca noi spectatorii sa-i indragim, sa-i iubim, sa radem, sa mai invatam ceva.
Fiecare din noi avem cate un actor preferat. Dar ei actorii ne iubesc pe toti in mod egal. Pentru ca noi toti suntem publicul lor, pentru ca le umplem sala si ii aplaudam. Pentru ca mai strigam cate un "bravo!" la finalul piesei. "Si-n toata a lumii nebunie, / Eu publicul mi l-am iubit" (Vagabondul vietii mele - Ghe. Dinica)


Niciun comentariu: