miercuri, 13 martie 2013

Festivalul St. Patrick's Day

Vreau sa fiu blogger oficial la Festivalul St. Patrick's Day. Nu-i asa ca mi-ar sta tare bine cu palaria magica, palaria din care ies cele mai frumoase evenimente in acest weekend??


Anul trecut am iesit doar sa beau o bere de St. Patrick si mi-au placut foarte mult concertele de strada, muzica si dansurile irlandeze, veselia si intreaga atmosfera din centru vechi. Imi doresc sa particip si anul acesta la festival, ca blogger oficial daca pot; si ca iubitoare de Irish pub, Guiness beer si voie buna...

Pe data de 17 martie este St. Patrick - ocrotitorul Irlandei, si totodata Ziua Nationala a Irlandei.

Aici gasiti evenimentele din cadrul festivalului: unele cu acces public, altele pe baza de invitatie.
Parada de St. Patrick's Day va avea loc pe Calea Victoriei (Piata George Enescu) pana in Centrul Vechi, la intersectia strazilor Lipscani si Carada, unde incepand cu ora 17.00 va avea loc un mare concert. Invitati la concert sunt: Coras, Vyvienne Long, Aoife Dermody, U2 Zen Garden, Antonia, Vunk, The Dada,  Mojo Band, Blackbeers si DJ Kormak. Si bineinteles ca nu poate lipsi trupa de dans irlandez The Irish Way.

Cinematograful Elvira Popescu se alatura festivalului cu proiectia filmului 'Shadow Dancer' in perioada 15-21 martie. Shadow Dancer este un thriller psihologic despre o tanara vaduva republicana, membra a organizatiei irlandeze IRA alege sa devina informator pentru MI5 si astfel sa ramana alaturi de fiul ei, decat sa fie inchisa pentru 25 de ani. Pretul unui bilet este de 10 lei.

Festivalul are loc in Bucuresti, dar si la Hotel of Ice - Balea Lac va avea loc o petrecere cu specific irlandez, pe 17.03.2013.

Let's party!!


Trebuie sa fac o precizare. Palaria nu este a mea, este a unui prieten. Si vreau si eu o astfel de palarie! Deci, trebuie sa fiu blogger oficial al festivalului de St. Patrick's Day! Mai ales ca iubesc verdele si berea!

Niciun comentariu: