joi, 28 februarie 2013

Spring SuperBlog

Vine vine primavara ..
se asterne-n toata tara;
Bloguri multe in concurs ..
Sa avem mult spor la scris!


Am participat in fiecare an, de la prima editie din 2008 pana in prezent, la concursul SuperBlog; si in fiecare an am intalnit oameni frumosi, bloguri faine si povesti minunate; si de fiecare data am mai invatat cate ceva.
Pentru prima oara in blogosfera romaneasca, concursul SuperBlog vine cu o super editie de primavara.
Cum sa nu particip tocmai eu?? Asadar, ma inscriu in Spring SuperBlog 2013.

Primavara sa se instaleze si la mine pe blog!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mult succes să ai. Eu am uitat să mai intru pe site.. din păcate.

Echipa SuperBlog spunea...

Bine ai revenit printre superbloggeri! Iti multumim ca ti-ai instalat primavara pe blog! :)