joi, 13 decembrie 2012

Arta in dar, pentru tine!

Simpla actiune de a darui este o arta in sine.

Sambata, 15 decembrie 2012, incepand cu orele 19.00 are loc evenimentul
"Arta oferita-n DAR",
la Teatrul Evreiesc de Stat, Bucuresti. 
Proiectul este realizat de Fundatia Adept, Transilvania si Fundatia Agapis, Salaj; in colaborare cu directorul TES, actrita Maia Morgenstern, o actrita cu un talent deosebit, pe care am vazut-o pe scena de cateva ori si imi place mult. Si tare as vrea sa o vad sambata.

In cadrul evenimentului o putem vedea pe Maia Morgenstern alaturi de Mircea Rusu si Andrei Finti in piesa de teatru "Jocul regilor" de Pavel Kohout, in regia lui Felix Alexa. Piesa este povestea unei femei si a celor doi barbati din viata ei: sotul si amantul. 
Dupa piesa de teatru vom avea parte de o prezentare a proiectului "the Art of DAR", proiect care promoveaza regiunile Tarnava Mare si Valea Barcaului, din Transilvania, doua regiuni frumoase, cu tot ce au acestea mai bun si mai frumos: mestesuguri, produse (mierea din Valea Barcaului, gemul din Viscri), proiecte de dezvoltare rurala.

Imi doresc mult sa ajung la acest eveniment.
Imi place frumoasa idee de implicare a unui teatru intr-un asemenea proiect; si sper ca in viitor sa fie cat mai multe astfel de proiecte.
Iubesc mierea, asadar vreau sa degust si chiar sa cumpar miere din Valea Barcaului.
Iubesc teatrul si imi doresc sa vad piesa "Jocul Regilor" in cadrul acestui eveniment. Mai ales ca am fost finalist SuperBlog 2012, si sambata trecuta aveam invitatie la TES alaturi de colegii mei din competitie, la o piesa superba "Miss Daisy si soferul ei", tot cu Maia Morgenstern. Din pacate, nu am putut ajunge. Am vazut insa in ultimii 2-3 ani (de cand am aflat de acest teatru) cateva piese exceptionale marca Teatrul Evreiesc, despre care am scris aici.

Cu sprijinul BlogalInitiative si norocul fa-teauzit sper sa ajung la eveniment.

Niciun comentariu: