marți, 6 noiembrie 2012

springshop

Springshop.ro este website-ul care iti vinde magazine online. Iti faci un cont, platesti un abonament lunar fix, si ai magazinul tau online, si il poti administra imediat dupa bunul tau plac.

Ai posibilitatea sa testezi magazinul pentru 15 zile, iar daca esti multumit de serviciu oferit, dupa ce expira perioada de test iti poti alege planul tarifar pentru magazinul tau. Imi place faptul ca exista o perioada de test; desi mi-ar fi placut sa fie o perioada mai lunga, spre exemplu 30 de zile ca orice serviciu nou cumparat (la telefonie, internet etc prima luna este gratuita, nu?).
Meniul este usor de inteles, exista si un manual de utilizare a platformei, iar la nevoie asistenta tehnica o primesc pe mail, telefon sau chat; deci este in regula.

Denumirea ma duce cu gandul la un business de primavara si parca nu-mi ofera stabilitate, caci nu vreau ceva sezonier.
Daca as reconstrui eu website-ul, in primul rand l-as redenumi. Cum? Probabil smartshop.ro. Magazinul tau romanesc de magazine online.
Traim intr-o lume a smart-urilor; de ce sa nu imi fac un magazin smart?
Si, as cauta o expresie care sa aiba impact, nu 'magazin online la cheie'. Suna de parca esti in drum spre statiunea Mamaia, si pe marginea drumului flutura in vant chei de magazine online.

M-as juca si la design. As face butoane pentru fiecare categorie in parte: preturi, afiliere, suport, contact.. si le-as organiza pe verticala.
As aduce niste culori - nuante pale, sa nu fie obositor. Fiecare categorie de magazin: platina, aur, argint, bronz.. sa aiba fundalul in nuanta respectiva de bronz, argintiu, auriu.

Poate gresesc, si sunt deja pe springshop; dar eu nu am vazut..as mai adauga niste teme, imagini de fundal. O imagine cu un ruj pentru magazinele online de cosmetice; o imagine cu o vila pentru magazinele online de constructii civile etc.
Si cred ca as incerca o aplicatie grafica pentru utilizatorii springshop.O aplicatie care sa masoare clientii, vanzarile si profitul. Fiecare magazin online vandut de springshop sa aiba o pagina a lui in care sa gaseasca aplicatiile utile, cum este cea de mai sus.


Articolul este scris pentru etapa 16 a concursului SuperBlog 2012.

Niciun comentariu: