miercuri, 28 noiembrie 2012

partener media

Am aflat de SuperBlog in 2008, din ziar. Recunosc: nu cumpar ziare, decat foarte rar.
Intr-o dimineata, un coleg de birou rasfoieste usor ziarul si la un moment dat imi zice "uite, stiu ca ai blog si iti place sa scrii. Inscrie-te si tu!". Si m-am inscris.
Acum este al cincilea an consecutiv in care particip. A devenit parte din mine, si nu imi imaginez toamna fara concursul SuperBlog.
Mi-am imaginat cum ar fi sa "avansez" si sa fiu partener media SuperBlog.
Partenerii media sunt cei care promoveaza competitia, atat in faza de inscrieri cat si pe toata durata ei.
Anul acesta, in cadrul editiei 2012 a concursului SuperBlog, partenerii media au fost:

Radiolynx.ro - post de radio privat exclusiv online;
Mi-ar placea sa am o emisiune a mea la radio, o emisiune cu si despre bloggeri, o emisiune cu si despre Romania, oamenii ei frumosi si locurile ei minunate. In perioada inscrierilor in concursul SuperBlog ar fi frumos sa am mici interviuri cu sponsorii competitiei si asteptarile lor; si cu toata echipa implicata in acest proiect. Apoi pe durata concursului as avea interviuri cu bloggerii despre ce inseamna blogul pentru ei, cum au ajuns sa se inscrie in competitie, cum privesc ei temele din concurs si ce isi doresc de la un astfel de concurs.

trilulilu.ro - comunitate online unde poti urmari si contribui cu imagini si/sau clipuri video;

connect.ro - cea mai mare revista de telecomunicatii din Europa;

photomagazine.ro - revista de tehnica si arta fotografica;
Mi-ar placea sa fiu colaborator photomagazine si sa fiu partener media al concursului SuperBlog. Imi place fotografia foarte mult, si mi-ar placea sa invit bloggerii la o sedinta foto, apoi sa fac colaje, sa le public in revista si nu numai, si sa promovez astfel competitia. Si chiar sa lansez un concurs de fotografie, separat de SuperBlog, dedicat doar concurentilor SuperBlog.

prwave.ro - website dedicat imaginii, comunicarii si PR-ului de afaceri;

121.ro - comunitatea femeilor senzationale;
Mi-ar placea sa promovez in special bloggeritele din competitia SuperBlog. Si unde este mai potrivit sa fac acest lucru decat in comunitatea unor femei senzationale? Daca as fi partener media al SuperBlog, din partea 121.ro, mi-ar placea sa am macar de 2 ori pe saptamana cate un articol despre cate o bloggerita, despre cum imbina ea viata privata, viata online, si viata profesionala.

robintel.ro - blogul lui Robin Molnar, locul I SuperBlog editia 2011;

obisnuit.eu - blogul lui Manuel Cheta, locul I SuperBlog editia 2010;

moneywatch.com - blogul lui Bogdan Mihalascu, locul I SuperBlog editia 2009;

arenait.net - blog colectiv, locul I SuperBlog editia 2008;

jurnallifestyle.ro - tratat online despre viata frumoasa.
Si la jurnallifestyle mi-ar placea sa lucrez si sa fiu partener media SuperBlog. Ar fi frumos ca in timpul competitiei sa iau interviuri bloggerilor si sa am un mic articol in "jurnal" despre ei, despre viata lor, cum au ajuns sa scrie si ce ii motiveaza sa faca asta.

Toate acestea pe langa invadarea online-ului, presei scrise si radio-ului cu reclama SuperBlog.
Multumim SuperBlog; si multumim tututor partenrilor media.


Articol scris pentru etapa 29 a concursului SuperBlog.

Niciun comentariu: