joi, 1 noiembrie 2012

a better world

Azi dimineata m-am trezit intr-o lume mai buna.
Ca in fiecare dimineata am baut cafeaua si am mancat o felie-doua de paine cu miere, si in drum spre job mi-am verificat mail-urile. Aceleasi mail-uri zilnice: horoscopul zilei, deal-urile zilei, un comentariu nou pe blog .... nu ma asteptam la nimic spectaculos cand, un mail imi atrage atentia.
Am castigat!! strig fara sa-mi dau seama si lumea din tramvai se intoarce catre mine.... Atunci realizez ca m-am bucurat cu voce tare, dar nu conteaza, bucuria e prea mare pentru o inabusi. Citesc mail-ul mai departe.
"Am castigat un voucher de calatorie intr-una din destinatiile mele preferate. "
Yey, abia astept sa plec in calatorie. Gandul meu incepe sa zburde prin diferite tari si orase .. unde sa merg, ce sa vizitez..Sunt atatea locuri pe care vreau sa le vad, si este greu sa ma decid.

Barcelona. 
Am ales orasul lui Gaudi, situat pe malul marii si strajuit de munti.  "gaudir" in catalana inseamna a se bucura, asadar mii de turisti se bucura in fiecare an de minunatiile acestui oras. Vreau sa fiu si eu un turist in Barcelona. Sa vizitez Sagrada Familia, cea mai celebra lucrare a lui Gaudi, sa ajung in Oviedo sa vizitez Catedrala de San Salvador, si sa ajung la Manastirea de la Montserrat. La 50 de km de Barcelona spre Nord-Vest se afla aceasta manastire, unde poti descoperi stanci cu forme ciudate, pesteri si La Moreneta - Fecioara Neagra, Fecioara Maria cu pruncul.

Am ales sa stau intr-unul din hotelurile lantului international NH-Hoteles. Bineinteles ca si aici a fost greu de ales unde anume, deoarece NH are 25 de hoteluri in toata Barcelona; dar intr-un final am ales NH Barcelona Centro.
Si am decolat .. am ajuns mai devreme, dar camera noastra era pregatita si personalul a fost foarte amabil.
Hotelul este amenajat cu gust, intr-un stil business elegant, energie pozitiva, oferind servicii de inalta calitate. Clientii beneficiaza de numeroase facilitati, precum tehnologie de ultima generatie pentru business-ul lor, chiar o sala de conferinte pentru o mai buna comunicare.


Lantul de hoteluri NH Hoteles desfasoara diverse campanii, si as vrea sa-i dau ca exemplu pentru implicarea lor in sustinerea si protejarea mediului inconjurator. "Wake up to a better world" este mesajul care reuneste aceste campanii si actiuni.
Una dintre actiunile principale realizate este noua gama de cosmetice "Aqua de la Tierra", cu ambalaje oxobiodegradabile, care sunt oferite oaspetilor hotelurilor. Durata de biodegradare devine de maxim 7 ani de zile, in loc de 400 de ani cat este in prezent durata standard de biodegradare a unui ambalaj de plastic.

NH Hoteles a demarat parteneriate strategice cu Comisia Europeana in programele acesteia "Green Light" si "Green Building", devenind un model de referinta pentru hotelurile din intreaga lume in domeniul protejarii mediului inconjurator.

Pentru ca vroiam sa ajungem la 50 km de Barcelona, la "La Moreneta", am inchiriat o masina. Am fost indrumati catre centrul de inchirieri chiar de catre personalul hotelului, caci cu tot sf google nu stiam noi unde sa mergem pentru inchiere. Am optat pentru o masina electrica, NH-Hoteles oferind gratuit oaspetilor sai puncte de reincarcare rapida pentru masinile electrice.
NH-Hoteles ofera clientilor sai un "calculator al emisiilor de dioxid de carbon" prin care poti afla impactul sejurului tau asupra mediului inconjurator. Acest "calculator" il gasim pe website-ul lantului hotelier.

NH Hoteles este al treilea lant din Europa pe segmentul business. Acesta detine 400 de hoteluri, situate in 25 de tari din Europa, America si Africa. Si in prezent, au in derulare 24 de noi proiecte hoteliere. Si in Romania aveam 2 hoteluri din acest lant international de hoteluri: unul in Bucuresti, si unul in Timisoara.

A fost un sejur frumos. Am reusit sa vizitam tot ce ne-am propus. Iar la hotel ne-am simtit la fel de bine ca acasa, am avut confortul necesar, liniste si buna dispozitie. Am trait cu adevarat intr-o lume mai buna. 



Articol scris pentru etapa 13 a concursului SuperBlog 2012.

Niciun comentariu: