luni, 8 octombrie 2012

Lex ie

Astazi vreau sa o cunoasteti pe Lexie. Nu este vorba de Lexie Grey, din Grey's Anatomy, nicidecum.
Este o prietena a mea, diplomata, inteligenta, misterioasa, eleganta. Imi place sa ies cu ea, sa pierdem timpul ore intregi, mai ales ca are atatea de povestit. Experiente traite dar si auzite, intamplari frumoase, haioase, sau pline de invataminte.
Si ei ii face placere sa iesim, sa radem impreuna, sa barfim, sa dansam.
Intr-o zi m-a sunat si m-a rugat sa merg cu ea in showroom sa vada niste masini, sa faca un test drive si sa vin cu o idee in achizitionarea unei masini. Imi place ca are incredere in mine si asculta ceea ce ii spun, asa ca m-am bucurat mult sa merg cu ea sa o ajut cu un sfat.
Ne-am intalnit in locul stabilit si am plecat catre Toyota. Ne-am gandit ca sunt masini sigure si fiabile, si Lexie are nevoie de o masina de calitate.
Ajunse in showroom am remarcat imediat Toyota Avensis, cu un design nou, modern. Interesant....
Si reprezentantii Toyota ne-au remarcat pe noi, si tare mult ne-am bucurat.

Ne-am uitat la alte modele, dar mie nu imi iesea din cap noul Avensis. Este o masina care te cucereste de la prima privire, asa cum te cucereste si Lexie.
I-am propus atunci lui Lexie sa ne uitam mai atent la noul model Toyota Avensis. Interiorul elegant, simplu, frumos organizat, ordonat, finisat i-a atras si ei atentia. Fiind o femeie meticuloasa, Lexie cauta ceva practic si confortabil. Si ii placea ceea ce vede la Avensis.
Eu sustin ca este masina care o pune in valoare, masina care o caracterizeaza; si ei ii place si se gandeste serios la decizia pe care o are de luat. Asadar, cerem cateva detalii.
Ii ofera siguranta - are jante aliaj de 16'', 17'' si 18''. 6 viteze, turbocompresor, sisteme de asistenta avansate, manevrabilitate superioara.
Baietii din showroom au fost foarte amabili sa ne explice cateva lucruri despre noile performante ale masinii Toyota Avensis. Si ne-au convins.

Sistemul performant Touch and Go ofera functii superioare de comectivitate: google maps; navigatie, optiuni trafic, camere spate, alerta camere, parcari, email. Tocmai bine pentru ea: dimineata in drum spre job verifica repede mail-urile; hartile si sitemul de navigatie o ajuta in calatoriile ei. Perfect.
Ii place sa calatoreasca, si chiar daca nu cu multe bagaje dupa ea, faptul ca portbagajul este incapator o incanta. (500-1600 litri, iar bancheta din spate este rabatabila). Niciodata nu se stie ce cumparaturi vei face prin locurile faine pe unde ajungi.

Toyota Avensis este remarcabila, ca si ea. Este pentru ea.
Este deciza sa o achizitioneze. Dar pana una alta facem un test drive cu ea, asa ca am plecat catre munte..


Articolul este scris pentru etapa 1 a concursului SuperBlog 2012. 

Niciun comentariu: