miercuri, 25 aprilie 2012

copila care am fost

Ce ar crede copilul care ai fost odata, despre adultul care ai devenit? 


Cred ca copila Ralu ar fi mandra si totodata dezamagita de persoana adulta Raluka.

Ar fi mandra pentru tot ceea ce sunt astazi; si ar fi dezamagita pentru tot ceea ce mi-am dorit de-a lungul anilor, si nu am reusit sa obtin.
Ar fi dezamagita de fiecare mica greseala pe care am facut-o, dar ar fi mandra pentru ca am invatat cate ceva de fiecare data.
Ar fi mandra pentru ca am ramas o copila invingatoare; dar ar fi dezamagita pentru ca nu am luptat cu cele mai bune arme de fiecare data.
Ar fi dezamagita pentru fiecare lacrima de pe obrazul meu atunci cand spuneam ca nu mai pot; dar ar fi mandra pentru ca nu am ramas pe loc.

Ar fi mandra pentru ca am ramas aceeasi copila Ralu !




Un comentariu:

momo spunea...

fain,,,echilibrul,,