miercuri, 7 martie 2012

chestionar

Cum am hotarat sa-mi creez zilele din 2012?, o intrebare care mi-a atras atentia pe empower.ro
Avem un chestionar simplu, la prima vedere, dar cu cate ganduri si semne de intrebare ramanem in urma lui....


1. Ce anume te face sa zambesti? (activitati, oameni, evenimente, hobby-uri, proiecte, etc)
un copil care rade,
o floare,
o ciocolata,
o piesa de teatru,

2. Care sunt cateva lucruri preferate pe care le faceai in trecut? Dar acum?
in trecut: plimbari lungi cu bicicleta,
acum: blogul personal, fotografia;

3. Ce activitati te fac sa pierzi notiunea timpului?
lecturarea unei carti bune, plimbarea cu bicicleta;

4. Ce te face sa te simti minunat atunci cand te gandesti la tine?
ca sunt eu;

5. Cine te inspira cel mai mult? (poate sa fie un cunoscut sau cineva pe care nu-l cunosti, cineva din familie, prieteni, autori, artisti, etc) Care sunt calitatile care te inspira la persoana/persoanele acestea?
Mama - puterea de a lupta in viata
Eminem - pentru ca si-a dorit si a avut talent, a reusit intr-o lume in care a intrat din start cu un minus;

6. La ce ai un talent innascut? Ce faci bine cu usurinta?
nu stiu...

7. La ce iti solicita ajutorul ceilalti de obicei?
sfaturi, idei diverse;

8. Daca ar fi sa predai ceva, ce anume ai preda?
literatura romana si universala;

9. Daca e sa ai un regret, ce iti pare rau ca nu ai facut, ca nu esti sau ca nu ai in viata?
nu am calatorit mai mult,
nu am studiat actorie sau/si jurnalism;
..................

10. Imagineaza-ti ca ai 90 de ani, stai pe veranda casei tale intr-un fotoliu confortabil; simti briza primaverii mangaindu-ti fata. Esti fericit si multumit cu viata minunata cu care ai fost binecuvantat. Uitandu-te inapoi la viata ta si la tot ce ai dobandit, la toate relatiile pe care le-ai dezvoltat, ce anume conteaza mai mult? (noteaza cele mai importante lucruri)
cum si ce am invatat din greseli;
cum mi-am educat copiii si ce viitor le-am oferit; unde sunt ei astazi;
cum am reusit sa pastrez relatiile pe care le-am dezvoltat de-a lungul anilor, si cum m-au ajutat acele relatii, atat pe mine cat si pe copiii mei;


11. Care sunt valorile tale cele mai importante?
onestitatea, corectitudinea, respectul, responsabilitatea;


12. Care sunt provocarile, dificultatile si perioadele dificile pe care le-ai depasit sau pe care urmeaza sa le depasesti? Cum ai reusit sa depasesti toate aceste piedici?
au fost...au ramas acolo undeva, important este ca au fost depasite si am invatat din ele;


13. Care sunt cauzele in care crezi cu tarie, de care te simti legat?
.....

14. Daca ai putea sa transmiti un mesaj unui mare grup de oameni, cine ar fi acesti oameni? Care ar fi mesajul?
un mare grup de oameni - tineri elevi si studenti;
mesajul - sa aiba incredere in fortele proprii, sa urce cat de mult pot pe scara sociala, sa lupte continuu si sa invete continuu;


15. Luand in considerare talentele, pasiunile si valorile tale, cum ai putea sa utilizezi aceste resurse pentru a ajuta, pentru a aduce o contributie? (altor oameni, fiinte, cauze, organizatii, mediu, lume)
redactand articole pe blog cu si despre trairile mele, si ceea ce am invatat din acestea;


----

A fost o adevarata provocare, nu-i asa?
Nu am gasit raspuns la toate intrebarile. Sau poate inca nu stiu ca am gasit raspuns.

Nu vreau sa fiu ceea ce nu sunt de fapt. Nu stiu sa pup pentru a fi vazuta intr-un anume fel si a obtine astfel ceva.
Eu stiu ce vreau!! Vreau sa fiu vazuta asa cum merit!
Vreau sa ma trezesc si sa mi se spuna ca sunt frumoasa, asa somnoroasa si in pijamale.
Vreau un copil cu care sa ma joc seara.
Vreau sa fiu fericita, vreau sa fiu libera sa rad, sa citesc, sa calatoresc, sa fotografiez....vreau timp!
Vreau sa fiu apreciata pentru ceea ce sunt, nu pentru cum stiu sa par a fi ce vor altii sa fiu.

Un comentariu:

momo spunea...

fain....mai ales ultimile randuri,,,