vineri, 17 februarie 2012

I'm yours

Nu vreau sa fac publicitate. Inevitabilul se va produce.

Imi plac reclamele la retelele de telefonie.
Acum imi place mult reclama cu Spiridusul.
"spiridusule...sa stii ca o sa inchid acum....
ca s-ar putea sa ma sune tati
si ma suna destul de rar
si n-as vrea sa sune ocupat! pa. "

Imi place si reclama cu Fluturele,
"De ce faci asta? E un fluture!! Ce nu intelegi?!!
...cu voce tare!...
Astazi fiul meu a implinit 3 ani
Am fost impreuna in parc, unde a vazut un fluture.
M-a intrebat de 21 de ori ce este,
si i-am raspuns de fiecare data ca este
un fluture, imbratisandu-l si iubindu-l mai mult
de fiecare data."


Cel mai mult dintre toate mi-a placut reclama - in metrou;
ceva genul cap ou cap pas.

Mi-au mai placut si - o competitie in metrou; sau metrou 2.

Dar si gemenele. Si cea cu cainele.


I just wanna be ok, be ok, be ok...
I just wanna feel the day

Niciun comentariu: