marți, 17 ianuarie 2012

manifest impotriva protestului

Articolul 30 din Constitutia Romaniei vorbeste despre libertatea de exprimare: " Libertatea de exprimare a gandurilor, a opiniilor....prin viu grai, prin scris, prin imagini....sunt inviolabile."

asadar, iau cuvantul si....

Dragi romani, cat mai aveti de gand sa protestati?
Pentru ce vreti o noua revolutie?
Pentru ce vreti sa pice actualul Guvern si Basescu? Chiar credeti ca o sa vina un altul mai bun?
Eu nu!! Si sunt sigura ca nici voi nu credeti! Cineva se joaca cu voi!

Studentii spun ca parintii nu mai au bani sa le plateasca studiile. Asa si? Daca isi da demisia Basescu vor avea? Nu cred!!


Bordurile folosite ca arme, si statiile mijloacelor de transport in comun vandalizate; semafoare, semne de circulatie si alte lucruri devastate, de cine vor fi platite? De noi! Contribuabilii!

Vom pierde bani din turism, multi bani, anul acesta! Protestele noastre care au ajuns pe posturile internationale de televiziune, il vor face pe francez sa se gandeasca de doua ori daca isi va petrece concediul in Romania sau in Grecia.

Nu stiu de ce, dar pe acei pensionari protestari ii inteleg! Pensiile sunt foarte mici, abia le ajunge de medicamente; dar pe voi, studenti dragi si restul lumii, nu va pot intelege!


Raed Arafat s-a intors la Ministerul Sanatatii!!
Stiu, demisia lui Arafat a fost doar scanteia care a declansat protestul!! Acum, ca s-a intors, protestul nu se va opri. Sau...?
Chiar si Ion Iliescu spune ca "Raed Arafat a fost doar scanteia care a declansat protestele!" Si mai spune si ca "Basescu trebuie sa plece!".
???? Cred ca domnul zambet ar trebui sa paraseasca lumea politica!


Poate ne desteptam si noi, si nu ne mai lasam manipulati, si nu le mai facem jocul lor politic. Cred ca totul este doar un joc politic, un joc politic al dusmanilor presedintelui.
"Dusmanii imi poarta pica/ Dar n-au valoarea mea/ Si toata viata lor/ Calca-n urma mea" :)) N-am putut sa nu-mi amintesc versurile lui Adrian Minune de prin anii 2000.


Nu este un articol platit de stanga sau de dreapta, nu am studii politice, nu sunt o sustinatoare a presedintelui, dar nu pot sa tac cand vad ce se intampla in tara mea. Acum ceva vreme vroiam sa plec din tara. Cred ca si maine as pleca. Dar...e ceva care ma tine aici.
Poate intr-o zi o sa candidez la presedintie.


Alte mesaje de la proteste:
"Marinare ce mai stai, vine Regele Mihai"
what? S-a gandit mesajul inainte, oare? Chiar vreti sa-i redati tronul unui om care l-a abandonat candva? Indiferent de motivele care l-au facut mai mult sau mai putin sa plece din tara si sa ne abandoneze atunci.


Duminica seara s-a intamplat sa aterizez in mijlocul violentei. Nu mi-a venit sa cred!!

"Fara violenta,
pace si cadenta;
Cine nu mai poate
capul sus pe spate

Fara violenta,
pace si cadenta;
Cine nu mai poate
o mana la spate

Fara violenta,
pace si cadenta;
Cine nu mai poate
doua maini la spate

Fara violenta,
pace si cadenta;
Cine nu mai poate
un picior la spate

Fara violenta,
pace si cadenta;
Cine nu mai poate
ambele picioare la spate."

:))
era un joc din copilarie
Ce frumoase erau vremurile alea!! Acum totul e schimbat! Vedem numai violenta, pana si in desenele animate pe care le urmaresc copiii/nepotii nostri.

Trist. Foarte trist ce se intampla.


A fost pentru Dvs,
Raluceskowich

7 comentarii:

Șerban spunea...

Regele Mihai nu „a abandonat” ci a fost forțat să abdice. Asta e cea mai mare aberație din toate cele scrise în acest articol.

Părerea mea.

raluka spunea...

Serban, nu trebuie sa fii de acord cu aberatiile mele. Am scris "indiferent de motive", deci fortat sau nu regele a abandonat tara...dupa '90 l-au folosit unii si altii, nicidecum pentru ca ar fi fost rege, ci pentru ca aveau nevoie de el; si astazi...tu l-ai vota? :))
Da, probabil am scris numai aberatii, dar nu cred ca este o aberatie si mai mare ceea ce se intampla in tara, in Piata Universitatii-Unirii?

momo spunea...

trebuia sa omoare mii de tineri si ar fi ramas rege,,,tu ti,ai putea asuma destinul unui sg om? nu vb,esc de mii, vb,esc de un sg om....

raluka spunea...

eu abia imi asum destinul meu:P
nu stiu ce trebuia sa faca si ce nu...eu spuneam doar ca nu inteleg de ce il vrem inapoi pe rege?? chiar credem ca ne va fi mai bine cu el??

Șerban spunea...

Îți recomand o lecție de istorie înainte de a mai scrie astfel de inepții.

raluka spunea...

"Regele Mihai a fost constrans sa abdice la 30 decembrie 1947, si s-a stabilit in Elvetia. Revenirea sa in tara nu a fost permisa pana in 1997."
Asta spun "manualele" de istorie. Dar ce a stat de fapt in spatele acestei constrangeri nu ne spune nimeni.
Si nu spun nici cine si de ce a permis intoarcea regelui in tara.
??
Da-mi tu niste raspunsuri argumentate la intrebarile mele, si promit sa mai iau apoi niste lectii de istorie.;)

Bogdan Nicolae spunea...

Șerbane, puțină diplomație n-a omorât pe nimeni. Încearcă, îți va face bine la ten :)