marți, 20 decembrie 2011

argumentarea votului

Mi-am amintit de comentariile literare din clasele V-VIII, si de "argumentarea speciei". Astazi totusi voi argumenta un vot, un vot pe care il dau finalistului bataliei Blogwars.
Am fost un simplu jurat in aceasta competitie; dar mi-a placut. A fost o mare provocare pentru bloggeri din toata tara.
In finala au ramas Dumitru si Serban. Felicitari amandorura, si fie ca cel mai bun sa invinga.

Eu il aleg pe Serban. Imi plac misterele si m-am "chinuit" sa descopar ce ascunde visul sau, si anume - va fi castigatorul Blogwars 2011.

Serban este ca o soacra, are gura ca o melita, si imbarliga si diseaca tot ce prinde. Iata ca in aceasta competitie s-a dovedit a nu fi un ignorant si a ajuns in finala. Plus de asta, pe tot parcursul bataliei a avut inspiratie, si s-a dedicat bataliei, a fost blog si suflet cu batalia; desi mai era inrolat intr-o competitie de bloguri.

E buna si o soacra la casa omului, nu?!

2 comentarii:

Soacra spunea...

E buna o soacra... cum sa nu fie. Multumesc pentru alegere.

PS: Nu se vede nota ta introdusa pe situl Blogwars. Probabil e o problema ceva

raluka spunea...

da, stiu, nu m-a lasat sistemul sa o mai introduc, le-am trimis un mail...sper sa se rezolve; daca nu...asta e;) good luck