miercuri, 16 noiembrie 2011

moda

Sunt fetita...asadar la 1 anisor mi-a fost rupta turta.
Am avut pe tavita mai multe obiecte din care trebuia sa aleg unul singur. Numai ca nu a fost asa. Cum poti sa-i pui in fata unui copil 10 lucruri si sa-i spui "alege doar unul"? Inadmisibil.
Asadar, cu manutele mele mici am apucat cat de multe chestii am putut. Si am luat asa: banii, creionul si peria. Ai mei au mai facut o ultima incercare: "papusico, doar un lucru!"
Nu, si nu, si nu! Pana la urma am pastrat doar banii si creionul. La perie am renuntat.
Se spune ca acel obiect ales iti ghideaza viata.
Asadar, nu sunt cea mai trendy si nu am umblat niciodata dupa fashion. Am stilul meu - casual - si ma simt bine asa. Cunosc moda, si imi place sa o respect cand si cand, stiu sa ma port si elegant, si sport, si oricum imi cere situatia. Nu fac shopping la Milano si nici in Viena (desi mi-ar placea); si de baza ramane blugul. Poate fi asortat cu un tricou si adidas; sau cu o camasa si tocuri inalte.

Blue jeans baby is all what I like
my sexy blue jeans baby for you is all right

In anii de liceu faceam shopping numai in IDM - Basarab. Nu stiam atunci de Mall-uri si hypermarket-uri. Si astazi, cand imi caut un obiect vestimentar anume, ajung si prin IDM. Uneori gasesc ce am nevoie, alteori nu. Dar blugi...intotdeauna gasesc acolo - clasici, moderni, taiati, prespalati, colorati, conici sau evazati.

De fiecare data cand merg in hypermarket, indiferent pentru ce, trec si pe la raionul de confectii. Uneori gasesc lucruri care ma atrag si ajung la cabina de proba. Dar asta se intampla destul de rar. De obicei, mai ales in weekend-uri, si in special lucrurile aflate la oferta, sunt foarte dezordonate, aruncate, ravasite.
Nu stiu de ce cred asta, dar noi romanii nu avem cultura necesara shoppingului din hypermarket. Cand au aparut supermarketurile/hypermarketurile, cand am avut libertate sa cumparam ce vrem, cand vrem; ba mai mult decat atat sa ne alegem ce vrem...parca am luat-o razna. Acum e mai bine, cred. Dar tot am senzatia uneori, la sfarsit de saptamana catre seara, daca intru intr-un hypermarket, ca a fost cotropit de fortele dusmane. :))

Asadar, din hypermarket-uri nu prea imi cumpar articole de imbracaminte sau incaltamine. De ce? Pai, vrei un dres, mergi la raft si gasesti majoritatea ambalajelor desfacute sau goale. Asta mi-a venit acum in minte acum, insa exemple sunt multe.

Am cumparat din Hypermarketul Real, in urma cu vreo 2 ani cred, o fustita scurta, stil gogosar. Interesanta, usoara, comoda. Mi-a placut. Inca o mai am, dar nu se mai poarta fustitele tip gogosar, asadar sta tare bine pe umeras in sifonier. Am mai cumparat de la ei o alta fusta, clasica, o geanta, si...cam asta. Sunt lucruri dragute si in hypermarket, numai ca atunci cand mergi in hypermarket, de regula nu mergi pentru astfel de cumparaturi, ci pentru a aproviziona gospodaria: alimente, cosmetice etc.


Se mai intampla sa ma uit pe cataloage ale colectiilor de toamna - iarna; primavara - vara; si sa-mi placa anumite confectii, dar cand ajung in magazin nu le gasesc. Nu-mi place sa-mi achizitionez online haine sau incaltaminte. Chiar daca imi cunosc marimea, si imi place mult un lucru, trebuie sa-l vad pe mine, apoi sa decid daca il achizitionez sau nu.

De regula, merg in Mall-uri. Este cel mai simplu. E placut, este o atmosfera relaxanta, si dupa ce probezi un articol, daca nu vrei sa il achizitionezi, acesta ramane acolo in spate si un angajat il aranjeaza si il pune la loc in raft.
Am magazinul meu de incaltaminte - dar, bineinteles, daca gasesc ceva de calitate si care sa imi placa si in alt magazin, probez si chiar ajung sa-mi cumpar.
Am cateva brand-uri preferate, dar cand merg la shopping intru in aproape toate magazinele. Sa vad ce mai e nou, sa vad ce se mai poarta, sa vad preturile, reducerile etc. Nu doar pentru a cumpara.


Mi s-a facut dor de shopping. Card am, chef de shopping am, am plecat in Mall.


Articolul este scris pentru etapa nr. 22 a concursului SuperBlog 2011.

Niciun comentariu: