marți, 4 octombrie 2011

puritarea sunetului

Eram copila. Aveam 4-5 anisori si eram la gradinita. Imi placeau sunetele, jocurile, culorile, copiii. Si astazi imi plac.
Si ... imi placeau poeziile: "pisicuta pis pis pis/te-am visat azi-noapte-n vis;/ te spalai; te pieptanai;/ funde rosii iti puneai"; sau "L-ati vazut cumva pe Zdreanta,/ cel cu ochii de faianta?/ E un caine zdrenturos/ de flocos, dar e frumos.".

Aveam un magnetofon, si imi placea sa ascult tot felul de benzi la el. Iar intr-o zi, am primit un microfon. Eu recitam poeziile si cantecelele invatate la gradinta, si tata ma asista si ma inregistra pe banda. Ce haios si placut era sa ma ascult apoi la magnetofon. Nu era un sunet exceptional, dar eram prea mititica si nestiutoare sa realizez acest lucru atunci.
A urmat nebunia mea cu pick-up-ul. Ascultam discuri toata ziua: muzica si povesti.
Apoi am avut un walk-man. Si umblam cu el dupa mine la scoala. Muzica tare in casti...nu era un sunet pur, dar nu conta. Imi place si mi-a placut intotdeauna muzica.
Iar acum, ori de cate ori ascult muzica acelor vremuri, sau imi iau iPod-ul dimineata si plec spre munca si ascult muzica tare in casti, imi amintesc cu mare drag de acele timpuri.

Astazi exista Asus, care a adus pe piata pachetul de tehnologii Sonic Master, cel mai pur sunet pentru un laptop. Asus N55 si N75 au oferit pentru prima data in istoria laptopurilor un sunet cu adevarat premium.



Cum ar fi sa-mi ascult benzile inregistrate in vremea copilariei, astazi pe laptop? Tare placut!!


Stiti ce as vrea sa ascult profitand de o asemenea tehnologie?
Nana.
Pentru ca a fost o vreme cand mi-au placut foarte melodiile lui, si inca le ascult cu placere ori de cate ori am ocazia; si pentru ca vine la noi pentru un concert in club; si pentru ca eu nu cred ca pot ajunge chiar de vreau asta.
Vreau sa pot sa-i ascult melodiile la o calitate superioara. Sa vibrez alaturi pe Nana pe "lonely lonely lonely / I am lonely lonely in my life / I'm lonely lonely lonely / God help me help me to survive".
Sa deschid larg ferestrele si sa strig: Nana's in the house. In my house. Cu noua tehnologie Sonic Master - Asus.


Articolul este scris pentru etapa nr.1 a concursului SuperBlog 2011.

Niciun comentariu: