duminică, 22 mai 2011

I feel pretty, so pretty

Cred ca mi-ar prinde bine si mie niste cursuri de "anger management"...
ma simt uneori atat de mica, si nestiutoare, si zapacita, si nelinistita, si revoltata, si prostuta...
totul intr-o lume atat de mare, si neincapatoare totusi, si rea, si de ...

intotdeauna mi-a placut sa descopar mistere, sa aflu ce se ascunde in spatele a ceva, sa ma joc...
am crescut, m-am maturizat, m-au schimbat anii...
acum nu mai am putere, nu mai vreau enigme, puzzle-uri, povesti...
vreau siguranta, vreau liniste, vreau...o poveste a mea!

7 comentarii:

Serban spunea...

Lumea nu e rea. Este doar o problema de comunicare. Fiecare rezoneaza pe o anumita frecventa iar daca o gasesti, lumea e a ta!

raluka spunea...

'nteles! o sa iau niste cursuri de yoga atunci, sa rezonez cu lumea...

momo spunea...

;)) frecventele astea,,,

Bogdan Nicolae spunea...

@Serban: am observat ca esti cam fengshui in ultima vreme :) sau rezonezi cu universul?

Șerban spunea...

Era o metaforă.
Ce să știți voi... mediocrilor! :))

banubadabalaura spunea...

au, cred ca frecventele mele tre' sa interfereze cu ale extraterestrilor, prin zona terestra nu le prea nimeresc :))

Șerban spunea...

După cum am zis, era o metaforă.

Pentru detalii, citiți aici: http://blog.ptm.ro/16/poti-avea-ceva-scump-pe-nimic/