joi, 28 aprilie 2011

ador Clujul!


Cand eram mica mititica m-am cam plimbat cu ai mei prin tara!
In Cluj mi-a placut cel mai mult. Chiar in oras, dar si in Fantanele Belis. Nu am mai fost prin acele locuri de ani de zile...si imi doresc tare mult sa revad Clujul.
Cum este normal, trebuie sa faci tu insuti ceva pentru a-ti indeplini visurile! Poti visa sa castigi la loz in plic, daca nu iti cumperi un bilet nu ai nici o sansa, right?
Asadar, am dat un search: cazare Cluj. Ce am gasit, vedeti si voi!

Am petrecut clipe frumoase in Cluj, si sper sa mai petrec multe altele.


Atunci, demult, in urma cu 15-20 de ani, ne cazam la marele hotel Cluj-Napoca. Si acum am imaginea hotelului in fata, parca eram Kevin (Home Alone) in fata marelui hotel din New York. In partea dreapta, daca imi aduc eu bine aminte, era un parc mare...aleea principala, cu bancute pe dreapta si pe stanga; spatiu verde imens si bine ingrijit...si bineinteles loc de joaca pentru copii: leagane, nisip... Parcul Central Cluj Napoca.
Acolo in parc m-am dat prima oara pe un tobogan spirala, si tot acolo m-am dat pe cel mai inalt tobogan pe care l-am vazut vreodata in viata mea.
Sper sa mai existe astazi acel tobogan, sa ma dau si la douazeci si sapte de ani pe tobogan, sa fiu copil din nou.
Bineinteles, cand voi ajunge pe acolo nu ma voi caza la Hotel Cluj Napoca. Asta daca mai exista. Si nici la vreun alt hotel. Astazi cand se gasesc de inchiriat apartamente in regim hotelier, cand avem atatea pensiuni faine, cand usor usor ne dezvoltam si ne modernizam...
Am gasit pe google un site cazareclujieftina.ro. Sunt apartamente moderne, complet utilate, in zone centrale, in apropiere de Mall sau de Gradina Botanica spre exemplu. Pe site ai posibilitatea de a face un tur virtual 3D al apartamentului in care te vei caza; gasesti un ghid al restaurantelor si puburilor..si cred ca cel mai important pentru promovarea lor este versiunea in engleza a siteului. De ce? Pentru ca sunt foarte multi turisti, nemti spre exemplu, care adora orasul.
As vrea sa am chiar eu un astfel de apartament!


In Cluj am prins gustul lactatelor: urda, branza dulce, lapticul (asta se intampla intr-un sat de langa Cluj, unde am baut lapte proaspat - am vazut eu cum a muls vacuta, si am zis vreau sa gust - si de atunci beau laptic!) Iar in Fantanele Belis am mers prima data cu o hidrobicicleta. Ce amintiri...
Cum sa nu iubesc Clujul, cand ma leaga atat de multe de el ?!

Niciun comentariu: