luni, 1 noiembrie 2010

PC-ul meu

Nu sunt workaholica.

Si nici dependenta de calculator.

Doar ca asta este viata mea. Cel putin 10 h/zi in fata calculatorului. 8h la munca, si apoi acasa inca o ora- doua, patru - depinde de ceea ce fac. Am avut o perioada in care dupa 8-10 ore in fata calculatorului la serviciu, ultimul lucru pe care mi-l doream cand ajungeam acasa era sa mai deschis calculatorul meu.

Astazi, after work, folosesc calculatorul meu pentru:

- vizionarea filmelor;

- office-ul (documente, grafice, proiecte, tabele..);

- fotografii (descarcare, editare Photoshop..);

- internet (e-mail, bloguri, retele de socializare: ex facebook);

- jocuri, cand si cand - cand mi se face dor de un NFS sau Conquiztador;

- mai citesc carti pe calculator (ebooks);

- ascult muzica preferata;

Chiar daca nu ma joc 3D, si nici nu fac editare foto foarte sofisticata, cred ca nivelul de Vision care mi se potriveste este AMD Vision Ultimate. De ce? Pentru ca imi place sa editez fotografii; pentru ca nu am rabdare si sa pot rula mai mult de 4 aplicatii simultan; pentru a revedea filmele dragi mie avand cea mai buna calitate si claritate.

Tehnologia AMD Vision reprezinta un sistem de clasificare a componentelor pentru PC-uri si laptop-uri, in functie de performanta lor.

AMD a creat, pentru utilizatori sai, diferite nivele de Vision:

- AMD Vision - basic; pentru cei care se multumesc sa utilizeze calculatorul mai mult pentru internet;

Combina procesoare si placi video de putere moderata pentru utilizarea internetului (in special e-mail); casual gaming; vizionarea filmelor; vizualizarea fotografiilor; muzica;

- AMD Vision Premium - pentru consum media, pentru cei care utilizeaza simultan mai multe aplicatii (pana la 3 aplicatii); posibilitatea de a vizualiza filme in format HD sau Blu-Ray; webcam; live TV;

- AMD Vision Ultimate - multitasking (peste 4 aplicatii rulate simultan); pentru editare foto si video avansata;

- AMD Vision Black - cel mai complex nivel, suporta tehnologia ATI Eyefinity, si este creat special pentru gameri si profesionisti multimedia;

Voi ce ziceti: mi se potriveste acest nivel Vision?

Articolul este scris pentru etapa nr 21 a concursului SuperBlog 2010.

Un comentariu:

Bogdan Nicolae spunea...

Clar Ultimate. Numai calculatorul tau stie cat sufera cu tine la butoane :)