joi, 4 noiembrie 2010

micutza ucenica


- Acest articol este fictiv. Este scris pentru etapa nr 23 a concursului SuperBlog 2010. -

De la inceputul anului tot cautam un job. Un job care sa fie pe placul meu, sa mi se potriveasca, sa pot sa ajut, sa fie ceva bun. CV-uri depuse, telefoane cu privat number, emotii - cine ma suna, de unde; scrisori de intentie fara vreun feedback. Nimic - nimic pana acum 2 zile, cand...cine credeti ca ma suna?
Rudy.
Da, Rudolf, chiar el.
Nu mi-a venit sa cred. Cand am auzit prima oara am crezut ca este o gluma proasta, si cum eram intr-o pasa proasta dupa atata vreme de cautari, am inchis telefonul. Dar, dragul Rudy a avut rabdare cu mine si a sunat a doua oara.
Mi-a spus ca am fost acceptata ca ucenic in Departamentul de Selectie Cadouri al lui Mos Craciun. Tot nu imi venea sa cred, dar am ascultat mai departe.
Eram asteptata a doua zi, pe peronul 11 si 1/2 al Garii de Nord, de unde venea si ma lua Rudy pe sania Mosului pana la Polul Nord. Vedeam deja imaginea cu peronul 9 si 3/4 si scoala de magie Hogwards a lui Harry Potter; dar nu aveam nimic de pierdut, asa ca m-am prezentat la Gara, dimineata, cu 20 de minute mai devreme. Exact ca in Harry Potter, am vazut doua persoane trecand printr-un pilon de pe peronul 11. Mi-am luat inima in dinti, si chiar la fix am trecut si eu.
- Iat-o si pe dra ucenic, aud o voce groasa. Hai repede, repede, sa mergem; ca Mosul nu accepta sa intarziem. Ce iti era asa teama sa treci prin 11 si 1/2?
- Pai, inca nu imi vine sa cred.
- Sa purcedem la drum!!!

- Waw, ce sus suntem!... acum trecem printr-un nor! waw...ce casute mici...Acela este New York -ul? Ce mic este de aici! ce frumos....si acolo in fata ce este? este totul asa alb si frumos...
- HO HO HO, bine ati venit!
- Am si ajuns! Nu pot sa cred ca sunt la Polul Nord.

Mai intai facem un tur al Sediului. Apoi ne apucam de treaba, caci timpul este scurt si cadourile sunt multe...
- Eu ce am de facut Mosule?
- Tu o sa ma ajuti sa aleg cadouri de Craciun; cosurile cu bunatati pentru cei pe care ii cunosti bine. Vom incepe cu familia ta. Magazinul meu preferat este cadouri-originale.ro. Asadar...?
- Pai, sa incepem cu mama. Mamei ii plac foarte mult fructele. In special merele. Zilnic mananca aproape 1 kg de mere. Asadar, pentru mama as recomanda Cosul de Craciun Fructe Bio si Ciocolata. El cuprinde mere, pere, portocale, struguri, ananas si o ciocolata ( pe care i-o voi fura eu). Cred totusi ca lipseste un kiwi din acest cos.
- Bun. Se aproba. Bifat si un kiwi. Mai departe.
- Pai, sorei mele...pentru ea as recomanda un Precios Teddy Bear. Este inca o copila, nu s-a dezlipit de ursuletii de plus; si mai mult decat atat iubeste parfumurile. Deci, eu consider ca este cadoul perfect pentru ea.
- Dar crezi ca ii va placea Moschino Couture?
- Cu siguranta!
- Bun. Aprobat. Hai sa ne grabim putin.
- Da-da. Pentru bunica...un cos de Craciun Gourmet Clasic. Pentru ca oricum in ziua de Craciun ne adunam la ea la masa, si ii mancam toate bunatatile; nu ar strica sa primeasca un cozonac in plus, masline, dulceata, orez, paste, ceai.
- Perfect.
- Acum pentru varul meu si micutul meu nepotel Daddy ... un cos Cadou de Craciun All in One. Gasim in el si sticla de vin pentru varul meu drag, si cafea si ciocolata After Eight pentru sotia lui, si bomboane de ciocolata si ornament de Craciun pentru Daddy.
- Bun. Acum pentru prietenii tai.
- Pentru ei as recomanda Cosurile de Craciun Merry Christmas. O sticla de vin, ciocolata, cozonac...ce poate fi mai bun si mai simbolic de Craciun decat toate acestea?
- Tu stii mai bine. Mai departe, pentru colegi?
- Asta este cea mai grea parte. Cred ca pentru fiecare in parte o cutie de vin cu ustensile Craciun. Iar pentru sefi cate o Cutie de vin cu ustensile si pahare Craciun Luxury. In ceea ce priveste colaboratorii, daca ne mai permite bugetul, cate o cutie de vin de Craciun, daca nu un Wine Simply.
De asemenea propun sa luam cate o cutie de vin si pentru vecina de dedesubt pe care o deranjez cu muzica, si pentru administratorul blocului, si presedinta scarii.
- Perfect.
- Cred cu tarie in traditia Craciunului care inseamna unitate, familie, prieteni dragi, vin si cozonaci.
- Foarte frumos. Recompensa o vei primi de Craciun, cosul de Craciun Precios Lady. Cred ca ti se potriveste.
- Da, ce dragut este!! Multumesc, Mosule!
- Cu mare drag, fata mea! Te astept si anul care vine!
- Cu siguranta, Mosule! Acum cred in Polul Nord, in tine, in Rudolf, in peronul 11 si 1/2. Niciodata nu am fost atat de fericita! Craciun fericit, Mosule!
- Craciun fericit! Ho ho ho!



Si am zburat inapoi acasa, cu sania Mosului, parca mai repede decat la dus. Astept cu nerabdare ziua de Craciun, sa-i vad fericiti pe toti cei dragi si sa le spun ca eu l-am ajutat pe Mos Craciun sa aleaga cadourile pentru ei!


4 comentarii:

momo spunea...

si pt mine ce a pragatit Mosul? :D

raluka spunea...

pai tu ce zici? intri in categoria prieteni sau colegi? Mosul iti aduce vin, cozonac, ciocolata, portocale....;)

Bogdan Nicolae spunea...

vreau si eu ceva ca am fost cuminte :)

raluka spunea...

sa intrebam facebook-ul :))