marți, 9 noiembrie 2010

Cip and Dale inspired me


Vreau sa plec. Undeva departe. Departe de tot.

"plec de tot, departe de tot;
plec pe Marte...si mai departe"

Si am nevoie de un notebook. Ma tot uit pe google, pe magazinele online.
Ma uit la promotii, interesante toate.

Ma uit si la produsele noi si ma inspira un N5010 i3 - 370 M. De ce m-a inspirat? pai...spuneti si voi:
Intel Core cu 2 nuclee, cu o memorie 3072 MB, DDR3.
Cu o capacitate HDD de 320 GB, interfata SATA, 5400 rotatii pe minut.
ATI Mobility Radeon HD 5470 - 512 MB


Cum sa nu ma inspire culorile vii? Naturaletea, puritatea?
Ecranul este HD LED Glossy with TrueLife si are 15.6 inch; iar camera web de 1.3 Mega Pixel surprinde atat de bine si atat de real ceea ce se ascunde in spatele ei.
Imaginile vorbesc de la sine: un copil, baloane de sapun, lumea larga si libertate. Toate prinse pe un ecran.

Laptop-ul ma inspira cel mai mult in calatoria mea.
Hoinaresc prin lume, fac poze, scriu articole pe blog: cu mine, despre mine, despre calatoria mea, cu locurile prin care trec... Imaginile afisate sunt vii, iar atunci cand scriu despre locurile prin care am trecut, si am imaginile in fata, pe desktop, traiesc inca momentele din acele locuri si scriu despre ele cu pasiune.
Hoinaresc, admir, iubesc, scriu...totul cu notebook-ul meu de la oktal.
M-a inspirat sa-mi traiesc liber viata.


Are cititor carduri, porturi USB, VGA, HDMI, iesire si intrare audio. Bluetooth, wireless si ethernet. Windows 7 Home Premium 64-bit.
Perfect for me.


Articolul este scris pentru etapa 27 a concursului SuperBlog 2010.

Niciun comentariu: