miercuri, 13 octombrie 2010

un vis

Am visat asa frumos azi-noapte....
Sa va povestesc:

Se facea ca sunt manager.
Manageritza unui magazin online. Un magazin de cadouri. Ce fain!
Visul meu a crescut intr-o noapte, cat manageritza voastra intr-o saptamana.
Asadar, timp de o saptamana, magazinul meu cadouri-originale.ro a avut cele mai bune incasari.
Asta poate si datorita culorilor noi. Pentru ca, in primul rand, magazinul meu online si-a schimbat culoarea.
Cadourile pentru femei au fost prezentate pe un fond corai; iar cele pentru barbati pe un albatru regal. Bijuteriile au fost prezentate pe un fond negru foarte inchis, pentru a iesi in evidenta stralucirea lor; iar categoria reducerilor era scrisa bolduit, cu rosu si avea un semn de exclamare, in dreptul casutei, care clipocea la fiecare 5 secunde.

Am mai creat si o categorie de cadouri unicat, la comandarea carora clientul primeste un postcard original, in functie de natura cadoului. Daca ne este permis, odata cu comanda clientului, se face un mic chestionar, din care aflam destinatia cadoului( intr-un fel). Asadar stim cat de original sa fie postcardul. Daca este un cadou pentru iubita, postcardul are imprimati trandafiri rosi, daca este pentru o prietena de suflet - avem trandafiri albi; daca este pentru el avem imprimati animalute, masini sau timbre. Textul il poate alege chiar clientul, din cele cateva predefinite.

Avem Cadouri de Craciun, pentru ca tot se apropie sarbatorile de iarna; si ele au fost cele mai cautate in aceasta saptamana. Pentru aceasta pagina avem chiar un design special, verde cu rosu, crengute de brad si vasc. Iar pentru cei care au LCD-uri 3D, avem o pagina speciala in care pot viziona aceste cadouri inainte de a decide ce va oferi celor dragi de sarbatori.

Avem chiar si accesorii pentru miri si miresici. Mi-am propus ca de Sfantul Valentin si Dragobete sa introduc o categorie speciala pentru indragostiti; avand o oferta speciala: la orice cadou achizitionat, pentru ea sau pentru el, se primeste o cutie de bomboane in forma de inimioara.

Ofertele pentru indragostiti, 3D, postcardurile, toate sunt argumente pentru a atrage clientii. In rest, magazinul a ramas asa cum era. Cadourile sunt de cea mai buna calitate, preturile acceptabile, denumirea "borealy" te duce cu gandul catre cer si te face sa plutesti...

Si cum pluteam eu asa printre inimoare, crengute de brad si vasc...suna telefonul.
Snooze? W(ho) T F is Snooze? ooo, Doamne, este de fapt alarma...trebuie sa ma trezesc, nu am voie sa intarzi la jobul meu din realitate.
O zi faina sa aveti. Eu voi continua sa visez si la munca.


Visul este prezentat in cadrul probei cu numarul 8 al concursului SuperBlog 2010. Daca nu ar fi fost ei, nu aflati voi ce visez eu!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Haide poate mai visezi si la noapte ceva...alta proba superblog...si si....glumeam.
Pune pe telefon ca melodie de trezire Twinkle star...si ai sa vezi ca visele dureaza mai mult.Ce mai conteaza jobul din realitate??:)
O zi buna sa ai, ...si material de blog cat mai mult:)