sâmbătă, 30 octombrie 2010

plug and forget

partea I


- Iubito, am venit!
- Ce bine, iubitule. Masa e gata in 10 minute. Cum a fost ziua ta?
- Minunata, draga mea. Am incheiat afacerea. Uite, niste flori pentru iubita mea.
- Felicitari! Vai, dragul meu. Multumesc. Dar...ce-i cu gandacelul asta?
- Nu este un gandacel, iubita! Este un cadou pentru tine: un adaptor wireless pe USB EW-7811Un.


- Si ce fac eu cu el, iubitule? Mai bine imi luai un inel, un colier...Hai la masa!
- Iubita mea, asculta-ma. Numai asculta-ma.
- Hai lasa-ma cu prostiile tale. Tu ocupa-te de afaceri, pe mine lasa-ma cu bucataria; multumesc pentru flori, dar acum ia-ti jucaria asta si hai sa mancam. Te astept de 2 ore cu masa gata, am incalzit mancarea de 4 ori pana acum.
- Ne ajuta pe amandoi, draga. De ce te superi acum? Am incheiat afacerea, voi pleca foarte mult in deplasari. Vom vorbi in fiecare seara pe net, iar acest adaptor micut imbunatateste performantele wireless ale laptopului nostru si vom putea comunica mai usor. Odata conectat uiti ca il ai si vei avea o conexiune la internet de mare viteza.

- va urma -
Acum cei doi mananca in liniste.


partea a II- a

- Sarut mana pentru masa.
- Sa iti fie de bine. A fost bun? Te-ai saturat?
- Foarte bun. A fost de ajuns. Multumesc. Sa revenim la micutul Edimax.
- Edimax? Acum ii dai si nume!! Auzi la el! Hai draga sa facem un copil, uite ii punem numele Eddy, numai sa ma lasi o data cu prostiile tale.
- Iubita mea, Edimax este producatorul acestui micut adaptor wireless. Si, crede-ma, ne va folosi mult. Chiar luna viitoare voi pleca in Franta pentru doua saptamani. De acolo, ne oprim cu delegatia direct la Budapesta pentru inca o saptamana. Trei saptamani departe, iti va fi mai simplu daca folosesti adaptorul wireless.
Gandeste-te si la faptul ca de cate ori voi intra pe internet de acolo, nu voi putea sta foarte mult. Si cu cat merge mai repede internetul tau si al meu cu atat putem comunica mai multe, intr-un timp mai scurt.
- Deci, pana la urma ce face pentru noi chestia asta mica?
- Ne ofera o modalitate simpla si eficienta de conectare a laptopului. Si nu mai este nevoie sa il deranjezi de fiecare data pe vecinul nostru pentru ca nu stii cum sa faci sa mearga programul de internet. Cu acest Edimax totul este simplu.
Plus de asta, stiu cat de mult iti plac cafenelele; cat iti displace sa stai singura in casa. Asa ca iei cu tine laptop-ul, dar sa nu-l uiti pe micul Edimax, iesi la o cafea si vorbesti pe net cu mine.
- Atunci, iubitule, poti sa pleci de acum in delegatie. Hai, ce mai astepti? Eu ma descurc cu micutul nostru. Edimax EW-781Un.

Articolul este scris pentru etapa nr 20 a concursului SuperBlog 2010. Am impartit articolul in doua parti, pentru a arata indirect ca ne aflam la jumatatea concursului.

Un comentariu:

Bogdan Nicolae spunea...

Si continuarea:
- Bine iubita, dar nu inainte de a te anunta ca el nu duce gunoiul, nu repara chiuveta si nu schimba becurile in timp ce tu te dai pe net in banda N. Iar cat despre Eddy, va trebui sa mai astepti vreo 3 saptamani. La asta chiar nu te poate ajuta acest adaptor :)