marți, 26 octombrie 2010

de 6 ori Phenom

Tatal meu este AMD. Si ma iubeste mult.


Eu sunt AMD Phenom II x6. Thuban.

Nume de cod "Thuban".

1090T. 3,2GHz.

Merg cu o placa de baza AM3.

Am venit in intimpinarea celor care asteapta mai multe nuclee fizice intr-un procesor.

Sunt cel mai rapid procesor creat vreodata pana acum.

Ofer jocurilor ce nu au suport pentru multi-core posibilitatea de a beneficia de un mic boost.

Sunt capabil sa sustin pana la 4 placi grafice ATI Radeon HD si ofer SuperSpeed USB 3.0, sincronizare rapida si transfer pentru fisierele media digitale pe noua generatie de dispozitive USB 3.0.

Ma promovez singur, pentru ca sunt deosebit, sunt special, unic.

Am participat la sedinte foto pentru promovarea mea; voi face demonstratii in cadrul targurilor si expozitiilor din domeniul IT&C; am prieteni bloggeri care ma prezinta pe site-ul lor, mi-am facut prieteni pe facebook si twitter, am un concurs in desfasurare, in care chiar eu sunt premiul...Nimeni nu ma poate promova mai bine decat mine!


Modul de operare pe 6 nuclee raspunde unor cerinte foarte ridicate de procesare, permite crearea de continut sau aplicatii 3D. Daca vrei o investitie in viitor, acum ai ocazia.

Articolul de autopromovare este scris pentru proba cu numarul 16 a concursului SuperBlog 2010.

Un comentariu:

Bogdan Nicolae spunea...

who's your daddy? AMD? :) doamne, imi aduc aminte de perioada cand aveam Athlon "Thunderbird" la 900 Mhz. o tempora, o mores... dar x6? nici nu stiu ce as face cu atata putere de procesare. in primul rand cred ca m-as lauda :D