luni, 27 septembrie 2010

Evrica!

How could an angel break my heart?
:((

He was not an angel!!!
>:)

-------------------------------------------------

Ti-ai jucat atat de bine rolul de ingeras, incat ...

am ajuns sa iti simt aripile moi si pufoase;
sa iubesc imbratisarea calda pe care mi-o dadeai,
si sarutarea dulce;
sa te visez in fiecare noapte
si sa ma trezesc cu gandul la tine in fiecare dimineata.

Am ajuns sa imi fie un dor nebun, si sa iti simt lipsa tot mai des;
pana intr-o zi cand aripile tale s-au colorat
verde - galben - albastru - maron - negru
si au devenit, intr-un final, gri, un gri inchis.
Atunci am inteles ca tu nu ai fost un inger;
doar eu am vrut sa te vad asa.

Griul aripilor tale mi-au soptit adevarul;
nu am putut sa spun nimic, nu am putut sa fac nimic;
nici macar sa plang.

Ai plecat, ingerasule...
am ramas doar eu...atat!
Dar macar eu nu sunt falsa; sunt eu...asa cum sunt...


Niciun comentariu: