marți, 18 mai 2010

....

Hello, stranger!

Imi cer scuze in primul rand mie. Imi cer scuze pentru ca am demnitate! Pentru ca am respect fata de mine.
Pentru ca nu pot accepta sa ma ignori si mai mult, si mai mult, si mai mult cu fiecare zi.

Imi cer scuze pentru ca am crezut in tine, pentru ca te-am cunoscut altfel si am vrut mai mult.

Imi pare rau pentru ca stiu ca merit sa fiu fericita, stiu cine sunt si stiu ceea ce pot oferi celor dragi mie. Imi pare rau pentru ca sunt insetata de cunoastere. Imi place sa stiu ceea ce se intampla in jurul meu, si mai ales ceea ce se intampla cu cei dragi mie.

Vreau ca acea persoana draga mie sa ma faca sa zambesc, sa arate ca ii pasa de mine, sa se bucure alaturi de mine sambata seara in oras, sa existe si pentru mine.

Nu-mi pare rau ca-mi esti foarte drag, si probabil asa vei ramane pentru foarte mult timp de acum inainte. Dar imi pare rau pentru ca nu ai vrut sa ma lasi sa fiu acolo sa te cunosc, sa te fac fericit....pentru ca stiu ca si tu meriti sa fii fericit.

Imi pare rau ca nu mai pot primi indiferenta si nepasarea pe care mi le oferi. Imi pare rau ca nu ai vrut sa comunici cu mine. Imi pare rau ca nu imi doresc sa raman nimeni.

Nu-mi pare rau pentru tot ceea ce simt bun pentru tine, insa imi pare rau pentru ca doare tot acest dor, toata aceasta lipsa, toata aceasta ignoranta, toata aceasta distanta.

Imi pare rau ca nu pot continua asa. Vreau sa cunosc. Vreau sa stiu. Vreau sa te simt aproape.

Pana atunci ... - daca va exista vreodata acest atunci -


take care

Niciun comentariu: